دانش‌آموزان استان کرمانشاه در سی و ششمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری در رشته نقاشی همگانی رتبه چهارم کشوری را کسب کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  موسوی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : دانش‌آموزان استان که از آموزشگاه‌ها به طور تیمی در جشنواره سی و ششمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری شرکت کرده بودند رتبه چهارم مسابقات نقاشی همگانی را در مرحله کشوری به خود اختصاص دادند .

وی گفت :  تعداد 80 نفر از عوامل اجرایی مدارس که در بخش نقاشی همگانی فعالیت چشم‌گیری داشتند، از سوی وزارت آموزش و پرورش مورد تقدیر قرار خواهند گرفت .

موسوی افزود : همچنین در سی و ششمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری در بخش نمایش عروسکی، دانش‌آموزان پسر استان کرمانشاه در بین 32 استان به‌عنوان برگزیده کشوری به جشنواره مسابقات فرهنگی و هنری مرحله کشوری دعوت شدند.

وی افزود : این دانش‌آموزان که به صورت گروهی در جشنواره سی و ششمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری شرکت کرده‌اند، از بین 32 استان در بخش پسران، 9 استان به عنوان برگزیده کشوری به جشنواره دعوت شدند که دانش‌آموزان پسر آموزشگاه توکل ﻣﺆمنی (باهنر) از ناحیه یک کرمانشاه به عنوان نماینده استان در مرحله کشوری در این جشنواره که از تاریخ 18 تا 29 مردادماه جاری در استان تهران (اردوگاه شهید باهنر) برگزار می شود حضور می‌یابند.

وی افزود : در بخش نمایشنامه‌خوانی دختران هنرستان هنرهای زیبا از ناحیه یک و در بخش نقالی هانیه روزافزای از آموزشگاه استقلال ناحیه سه و محمد مهدی شهرستانی از آموزشگاه سراج ناحیه یک به عنوان برگزیده کشوری به جشنواره مسابقات فرهنگی و هنری مرحله کشوری دعوت شدند.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

حضور دانش آموزان کرمانشاهی در جشنواره فرهنگی هنری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.