پنجمین روز از جشنواره فرهنگی و ورزشی فرزندان مشیز با قهرمانی تیم‌های بم، زاهدان و خیریه صنعتی به پایان رسید.

محمدرضا صادقی نژاد، معاون اداری و مالی مؤسسه خیریه کوثر مشیز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: پنجمین دوره جشنواره فرهنگی و ورزشی فرزندان مؤسسه خیریه کوثر مشیز با حضور 246 ورزشکار از چهار استان کرمان، سیستان و بلوچستان، بوشهر و قزوین در کرمان در حال برگزاریست.

وی به رقابت های رشته ی هفت سنگ در روز پنجم این رقابت ها به میزبانی کرمان اشاره کرد و افزود: در پنجمين روز جشنواره فرهنگی و ورزشی فرزندان مشيز، مسابقات هفت سنگ دختران و پسران در سالن ورزشی مجتمع غيرانتفاعی ريحانه انجام شد.

صادقی نژاد یادآور شد: در پایان اين مسابقات و در رده سنی ١٢-٧ سال دختران مرکز شبه خانواده مشيز بم فاز یک بر سکوی نخست ایستاد.

وی بیان داشت: در رده سنی ١٨-١٢سال دختران نيز مرکز شبه خانواده مشيز بم فاز2 با پيروزي بر رقيبان خود عنوان قهرمانی رقابت ها را از آن خود کرد.

صادقی نژاد افزود: در بخش پسران و در رده سنی ١٢-٧ سال هم مرکز شبه خانواده مشيز زاهدان و در رده سنی١٨-١٢ سال پسران نيز خیریه صنعتی قهرمان شدند.

جشنواره فرهنگی و ورزشی فرزندان مؤسسه خیریه کوثر مشیز با حضور ورزشکاران استان های کرمان، سیستان و بلوچستان، بوشهر و قزوین تا 22 مرداد جاری در کرمان برگزار می شود.

انتهای پیام/ب

جشنواره فرهنگی و ورزشی فرزندان مؤسسه خیریه کوثر مشیز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار