مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان گفت: رسانه ها یکی از مهمترین ابزارهای حفظ منافع ملی هستند.

نقش غیر قابل انکار رسانه در تقویت منافع ملیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد پور داود مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه کار خبرنگاران کمتر از پیامبران نیست و نقش بسزایی در اطلاع رسانی جامعه دارند، گفت:خبرنگاران چشم و گوش جامعه و پل ارتباط بین مردم ومسئولین هستند.

وی گفت:  رسانه خود یک جامعه کوچک است چرا که  مسائل اقتصادی ،اجتماعی ، سیاسی و فرهنگی را در برمی گیرد.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران از طریق تبادل اطلاعات ومفاهیمی که ساری و جاری می کنند افزود: آنها در واقع میراث فرهنگی را به نسل آینده انتقال می دهند.

پور داود ادامه داد:در گذشته هویت ملی از طریق نهادهای آموزشی انجام می شد اما امروز به نتیجه  رسیدیم که این امر توسط رسانه ها انجام می شود ورسانه نقش مهمی در تغییر و تثبیت هویت ملی دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه خبرنگاران در دنیای امروز نقش انکار ناپذیری دارند و این موضوع بر کسی پوشیده نیست.

این مسئول با اشاره اینکه رسانه ها نهادی به مصاحب مدرسه ودانشگاه هستند، خاطر نشان کرد: خبرنگاران عامل پرورش افکار عمومی، انتقال فرهنگ، اطلاع رسانی وکانون مشارکت وگفتگو محسوب می شوند.

پور داود به حوزه آموزش و پرورش اشاره کرد و اظهار داشت: به ازای هر150 دانش آموز یک معاون پرورشی فعالیت خواهد کرد، واگر تعداد از این میزان کمتر باشد مربی پرورشی اختصاص داده می شود.

وی گفت :برای نخستین بار در کشور آموزش و پرورش استان همدان همایش مدیران بانوان را برگزار کرد.

انتهای پیام/ج


رسانه ها در تقویت منافع ملی نقش غیر قابل انکاری دارند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.