قایقران کرمانشاهی عضو تیم ملی ایران گفت : حریفان سرسختی داریم اما کانوی ایران زنگ خطری برای رقبا است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه اجاقی قایقران کرمانشاهی عضو تیم ملی کانوکانادایی گفت: امسال به سطح قابل قبولی از آمادگی رسیدیم و با این که رقابت سختی در پیش داریم زنگ خطری برای حریفانمان هستیم.

وی گفت: پس از پایان تست زمستان اردو را از 4 فروردین شروع کردم و  بیشتر تمرکزم روی تمرینات قدرتی و سرعتی بود و بعد از مسابقات کاپ جهانی آلمان که تجربه خوبی بود تمرینات استقامتی را ادامه دادم و برای رقابت در کانوی دونفره 1000 متر همراه شاهو ناصری تمرینات پر فشاری پشت سر گذاشتم و وضعیت آمادگی رضایت بخشی دارم و رکوردهایی که سال گذشته به سختی می‌زدیم امسال به راحتی از آن عبور می کنیم.

اجاقی افزود: ترکیب جدیدی در کانوی دونفره ١٠٠٠ متر به همراه شاهو تشکیل دادیم. تجربه او بسیار به ما کمک می‌کند و به یاری خدا تلاش می‌کنیم تا یکی از مدال‌های ایران در پالمبانگ توسط این قایق بدست بیاید.

شهنام نظرپورشیرجه رو کرمانشاهی با اشاره به آغاز اردوهای تدارکاتی تیم ملی شیرجه ایران برای حضور در مسابقات آسیایی 2018جاکارتا از اواسط اسفند سال گذشته، اظهارکرد: طی این مدت دو اردوی تدارکاتی را در کشور آذربایجان و ایتالیا برگزار کردیم که خوشبختانه نتایج خوبی نیز از این اردوها گرفتیم.

نازنین رحمانی پاروزن کرمانشاهی تیم ملی قایقرانی در بازی های جاکارتا گفت:در حال حاضر در آمادگی خوبی به سر می‌بریم و امیدواریم که نتیجه زحمات خود را در مسابقات آسیایی بینیم.

آزاده صیدی عضو تیم ملی کبدی بانوان گفت: برای کسب مدال طلای مسابقات آسیایی سخت تلاش می کنیم‌ و امیدواریم به این هدف برسیم.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

کانوی ایران زنگ خطری برای رقبا است

 

 

 

 

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.