رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زرند از اجرای طرح مغازه سبز در سطح شهر زرند خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،مهندس احمد عبدالله زاده رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زرند طرح مغازه سبز در سطح شهر زرند را یکی از فعالیت‌های منحصر به فرد این سازمان در سال ۹۷ عنوان کرد و گفت:طرح مغازه سبز با همکاری شهرداری و مغازه داران سطح شهر از یک هفته آینده در یکی از معابر اصلی شهر اجرائی خواهد شد.

مهندس عبدالله زاده با اعلام اینکه هزینه خرید گلدان‌ها در این امر بر عهده مغازه داران می‌باشد افزود:در این طرح گلدان‌ها به قیمت درب کارخانه به مغازه داران تحویل داده خواهد شد و سایر اقدامات این طرح به صورت رایگان و سالانه از سوی سازمان انجام خواهد شد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زرند با اعلام اینکه در این طرح سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری اقدام به نصب گلدان بر روی یکی از ستون‌های مغازه‌ها شهر می‌نماید گفت:کاشت انواع گل‌های فصلی، تعویض سالانه گل، ارائه خاک برگ رایگان از دیگر برنامه‌های این سازمان در اجرای این طرح می‌باشد.

وی در ادامه افزود: هدف از اجرای این طرح ایجاد روحیه شادابی و نشاط در بین شهروندان و مغازه داران می‌باشد.

وی در پایان تصریح کرد: این طرح طی یک هفته آینده و به محض تخلیه گلدان‌های خریداری شده در یکی از معابراصلی شهر اجرائی خواهد شد.

انتهای پیام /ی

کاشت گل در جلوی مغازه های زرند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار