شهردار شهربابک در مراسم تقدیر از خبرنگاران این شهرستان از بهره برداری از پارک بانوان در هفته جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مراسم تجلیل از خبرنگاران شهربابک با حضور اعضای شورا و شهردار شهربابک برگزار شد.

علی معروفی یکی از اعضای شورای شهر شهربابک ضمن گرامیداشت یاد شهید صارمی و روز خبرنگار گفت: اصحاب رسانه در کنار غم و شادی مردم هستند و به درستی قلم، چشم و زبان خود را به کار می‌گیرند و جان بر کف و با تمام اشتیاق برای انسانیت تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه خبرنگار مرز نمی‌شناسد افزود: خبرنگار به خاطر انسانیت و شرافتی که به آن قسم یاد کرده حقیقت جو و حقیقت طلب است.

معروفی وی با بیان اینکه خبرنگاران در دو جبهه استقامت و همفکری حرکت می‌کنند، تأکید کرد: اصحاب رسانه در کنار انتقادات، پیشنهادات و طرح‌های خود را بیان کنند.

آذردخت مرشدی شهردار شهربابک با اشاره به اینکه اصحاب رسانه حقایق را به تصویر می‌کشند گفت: اگر فعالیت‌های انجام شده منعکس نشوند از حقایق دور می‌شویم.

وی از عوامل بالا بودن فرهنگ یک جامعه را وجود اصحاب رسانه دانست و افزود: فعالیت‌ها و کار‌هایی را که می‌توان برای آبادانی شهر انجام داد با همدلی و کمک رسانه عملی می‌شود.

وی در ادامه از بهره برداری از پارک بانوان در هفته جاری خبر داد.

محمد محمودی یکی از اعضای شورای شهربابک با بیان اینکه اعضای شورا نماینده مردم و خبرنگاران زبان گویای مردم هستند، گفت: زبان شما خبرنگاران زبان تدبر و تعقل است.

وی افزود: اگر جامعه به سمتی رود که خبرنگار به جایگاه اصلی خود برسد آن جامعه به کمال خواهد رسید.

مجتبی عظیمی یکی از اعضای شورای شهربابک گفت: فعالیت‌ها و اخباری که منعکس می‌شود موجبات رضایتمندی و نشاط جامعه را فراهم می‌کند.

وی یادآور شد: انعکاس اخبار بزهکاری‌های اجتماعی و عدم اعتماد بین مردم و شورا و شهرداری را کاهش می‌دهد.

در پایان این مراسم از خبرنگاران تقدیر شد.
انتهای پیام/ی

تجلیل از خبرنگاران شهرستان شهربابک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار