رییس شورای اسلامی شهرخطاب به مسئولان گفت:باید از فعالیت سمن‌ها استقبال کنید. ممکن است نظر برخی از تشکلها با مسئولان متفاوت باشد اما در استان تشکلهایی وجود دارد که در گذر از بحران ها و محدودیت ها به دولت و مسئولان کمک کرده اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فتح‌الله معین، در نطق چهل و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، شهادت امام جواد (ع) را تسلیت وسالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) و روز خانواده را تبریک گفت.

وی با تاکید بر سرلوحه قراردادن سیره ائمه اطهار(ع) در زندگی خود، تحکیم بنیان خانواده را موضوعی مهمی دانست که در قانون اساسی و همچنین شرع و عرف جامعه به آن اشاره شده و مسئولان در همه بخش‌ها باید به این مهم توجه داشته باشند.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: تامین امرار معاش، مهم ترین مشکلات فعلی خانواده‌ها است چراکه رفع نیازهای خانواده‌ها و در راس آنها نیاز اقتصادی و پس از آن نیازهای اجتماعی و فرهنگی باید در سطح گسترده مورد توجه باشد.

معین با اشاره به مناسبت فردا، ۲۲مردادماه یعنی روز ملی تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد، اذعان داشت: سمن‌ها بهترین محل حضور مردم برای تعیین سرنوشت خودشان و بهبود شرایط زندگی است، همه مردم باید بر اساس سلایق و گرایش‌های خود دور هم جمع شوند و تاثیرگذار باشند و مسئولان باید زیرساخت‌های این حضور را فراهم کنند.

این عضو شورای اسلامی شهر خطاب به مسئولان گفت: شما باید از فعالیت سمن‌ها استقبال کنید. ممکن است نظر برخی از تشکل‌ها با مسئولان متفاوت باشد اما در استان تشکل‌هایی وجود دارد که در گذر از بحران ها و محدودیت ها به دولت و مسئولان کمک کرده اند.

حمایت دولت از سمن‌ها تا جای ممکن

معین با اشاره به تلاش سمن‌ها برای حفظ درختان و فضای سبز اصفهان طی چند ماه اخیر، ادامه داد: آبیاری درختان با آب‌های خاکستری از جمله این اقدامات بود که با همکاری شهروندان انجام شد.

وی ادامه داد: اقدامات گسترده برای کاهش مصرف آب نیز قابل توجه است و مجموعه این اقدامات منجر به کسب رتبه نخست استان اصفهان در حوزه کاهش سرانه مصرف آب می شود.

 رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر حمایت دولت از سمن‌ها تا جای ممکن، اضافه کرد: هر چه قدر سمن‌ها با دولت همراه شوند تاثیرگذاری بیشتری در اجرای اهداف خواهند داشت.

معین با تاکید بر اینکه تعداد بالای سمن‌ها منجر به ایجاد فضای نشاط و پویایی در جامعه می‌شود، خاطرنشان ساخت: مدیریت شهری آماده همراهی و مساعدت با سازمان‌های مردم نهاد است و از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام /س

برچسب ها: شورای شهر ، بحران آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.