فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر در مراسم تجلیل از خبر گاران گفت:رسانه ابزاری برای ارتقاء نظم وامنیت اجتماعی در جامعه است.

رسانه ابزاری برای ارتقاء نظم و امنیت اجتماعی در جامعه استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان سرهنگ حسین یوسف آبادی در آیین تجلیل از اصحاب رسانه در نرماشیر ، با گرامیداشت روز خبرنگار و پاسداشت تلاش‌ها و خدمات خبر نگاران، گفت:رسانه‌ها نقش و جایگاه مهمی در ارتقاء امنیت اجتماعی جامعه دارند.

وی با ابراز خرسندی از تعامل سازنده، مثبت و هدفمند نیروی انتظامی و اصحاب رسانه در شهرستان نرماشیر، گفت:امنیت به خودی خود ایجاد نمی‌شود بلکه اقشار مختلف مردم، نهاد‌های عمومی و دولتی و البته رسانه‌های گروهی سهمی مهم در پیشگیری از جرائم و تامین امنیت دارند.

سرهنگ یوسف آبادی مهم‌ترین اقدامات فرماندهی انتظامی شهرستان را دستگیری و انهدام باند‌های سرقت تجهیزات برق رسانی، منازل و احشام در نرماشیر و شهر‌های همجوار و کشف اموال شهروندان و کاهش سرقت‌ها بیان نمود.

وی نرماشیر را یکی از شهرستان‌های امن استان کرمان بر اساس آمار کاهش جرائم اعلام و اظهار داشت:مردم عزیز و خون گرم شهرستان نرماشیر همدل و همگام با پلیس در قبال موضوعات امنیتی و انتظامی احساس مسئولیت و تعامل خوبی با پلیس دارند.

این مقام انتظامی از رتبه برتر این فرماندهی در کسب بالاترین میزان رضایتمندی مردمی و کشفیات مواد مخدر در سال ۱۳۹۶در بین شهرستان‌های استان کرمان خبر داد، و اظهار داشت:در زمینه مبارزه با مواد مخدر از ابتدای سال ۱۳۹۶تا کنون ۶تن و ۶۴۵ کیلو گرم انواع مواد مخدر کشف شده که حجم عمده مواد کشف شده مواد مخدر صنعتی از نوع مرفین و هروئین و شیشه می‌باشد و همچنین انواع قاچاق کالا به ارزش ۷میلیارد و ۸۶۰میلیون ریال توسط یگان‌های این فرماندهی کشف شده است.

وی بیان داشت: در راستای طرح نظارت بر اصناف و کنترل واحد‌های صنفی توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی از واحد‌های صنفی بطور مستمر بازدید به عمل آمده است که از ابتدای سال ۹۷تا کنون ۳۴ واحد صنفی متخلف از قبیل: آرایشگاه زنانه، تعمیرگاه خودرو و موتورسیکلت، کابینت سازی، مصالح ساختمانی، آهن فروشی‌ها و خصوصا چندمغاز کارتن فروشی به علت گران فروشی و عدم پروانه کسب با دستور مقام قضایی پلمپ و از ادامه فعالیت آنان جلوگیری شد.

سر هنگ  یوسف آبادی با اشاره به رسیدن فصل برداشت خرما از برخورد قاطع و جدی پلیس با سارقان خبر داد و بیان داشت:پلیس با افزایش تیم‌های گشت محسوس و نامحسوس و با تعامل با دستگاه قضایی و اداره زندان بم، کلیه سارقان دستگیر شده تا پایان فصل برداشت خرما از زندان آزاد نخواهند شد.
فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیرتصریح کرد: ما تلاش می‌کنیم ابتدا بنده خوبی برای خداوند و سپس سربازی فداکار و مخلص برای ولایت و خادمانی بی منت برای مردم باشیم.
 در پایان این مراسم از تعامل و ارتباط هدفمند و دو سویه اصحاب رسانه با فرماندهی انتظامی شهرستان نرماشیر با اهدا لوح، تقدیر شد.

انتهای پیام/ح

رسانه ابزار ارتقا امنیت اجتماعی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار