نماینده ولی فقیه در گیلان گفت:سرمایه گذاری بیش از پیش در حوزه ورزش موجب می‌شود تا بسیاری از هزینه‌های درمانی کاسته شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت امروز در دیدار جمعی از مسئولان اداره کل ورزش و جوانان و روسای هیات‌های ورزشی گیلان گفت: مسئولان باید با ۲ هدف افزایش نشاط اجتماعی و قهرمان پروری برای ورزش بیشتر برنامه ریزی کنند و هر چقدر در ورزش بیشتر سرمایه گذاری شود بسیاری از هزینه‌های درمانی کاسته خواهد شد.

وی با بیان اینکه باید متخصصان در عرصه ورزش فعالیت کنند افزود: متاسفانه ورزش میدان تاخت و تاز سیاست بازان شده و این سیاست زدگی به آفتی برای ورزش تبدیل شده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه از مدیرانی در ورزش استفاده شود که متعهد به انقلاب، مروج اخلاق و به فکر بالندگی جوانان باشند گفت: برای توسعه ورزش مدیران ورزشی هم باید از تجربیات و دانش پیشکسوتان در تصمیم گیری‌های خود استفاده کنند.

آیت الله رسول فلاحتی در بخش دیگری از سخنان خود رعایت اخلاق، تعهد و جوانمردی را لازمه ورزشکاران و قهرمانان درمیادین ورزشی دانست.

وی در ادامه توجه بیشتر به ورزش روستاییان و بازی‌های بومی - محلی را خواستار شد و افزود: مسئولان ورزشی در مسابقات ورزشی روستا‌ها و محلات حضور یابند و از قهرمانان، داوران و مربیان ورزشی تجلیل کنند تا آن‌ها با انگیزه مضاعف به فعالیت خود ادامه دهند.

نماینده ولی فقیه در گیلان بر لزوم ساخت خانه کشتی در گیلان تاکید کرد و از مسئولان خواست زمین این طرح را تامین کنند.

مریم بخشی مدیر کل ورزش وجوانان گیلان هم با اشاره به برنامه‌های هفته ازدواج گفت: ۶ مرکز مشاوره رایگان ازدواج در گیلان فعال است که به زودی ۲ مرکز دیگر هم به اضافه می‌شود.

وی از برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان گیلان برای ایجاد اشتغال و کار آفرینی برای جوانان با کمک صندوق کار آفرینی امید خبر داد و افزود: جوانان با ارائه طرح‌های خود می‌توانند تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان وام بگیرند که در این راستا تاکنون ۲۰ طرح به صندوق کار آفرینی امید معرفی شده است.

 مدیر کل ورزش وجوانان گیلان در ادامه به مشکلات تیم‌های گیلانی در لیگ‌های فوتبال کشور اشاره و تصریح کرد: مشکل اصلی این تیم‌ها به ویژه سپیدرود رشت رغبت کم بخش خصوصی برای سرمایه گذاری و نداشتن حامی مالی است.

 

 

انتهای پیام/م.ع

توسعه ورزش عامل کاهش هزینه‌های درمانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.