نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: آموزه‌های دینی با نوگرایی بهتر و بیشتر ترویج می‌یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت، امروز در دیدار با مدیران تبلیغات اسلامی گیلان که به مناسبت سالروز تاسیس این نهاد برگزارشد گفت: ترویج فرهنگ دینی و آموزه‌های معنوی با نوگرایی در شیوه‌های اجرایی نتیجه مطلوبی در جامعه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه مبلغان دینی نقش مهمی در ترویج معنویت و فضایل اخلاقی دارند افزود: مهم‌ترین رسالت مبلغ دینی سوق دادن جامعه به سمت بالندگی و شکوفایی است.

نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت به مدیران تبلیغات اسلامی توصیه کرد نوگرایی و ابتکار در اجرای برنامه‌های دینی و فرهنگی را جدی گرفته و از این امر نهراسند.

آیت الله رسول فلاحتی بزرگداشت علما و فضلای دینی را مهم برشمرد و گفت:گیلان مفتخر به داشتن علمای شاخصی، چون آیت الله خائفی است که باید این چهره‌ها را ملی کرد.

حجت الاسلام و المسلمین یاری مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان هم گفت: اجرای گفتمان‌های دینی برای دانش آموزان، بهره گیری از مبلغان توانا در مدارس و برگزاری سلسله نشست‌های دینی با حضور اساتید حوزه و دانشگاه از مهم‌ترین اقداماتی است که برای ترویج فرهنگ دینی در بین نوجوانان و جوانان اجرا می‌شود.

 

انتهای پیام/م.ع

ترویج آموزه‌های دینی با نوگرایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.