به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ غلامرضا محمدی مدیرکل تأمین اجتماعی چهارمحال و بختیاری، از راه اندازی سامانه نوبتدهی اینترنتی میز خدمت این اداره کل و شعب تابعه، به نشانی reserve.tamin.ir خبر داد.
وی افزود: این سامانه به منظور مدیریت بهینه زمان و تقاضاها، راهنمایی و تخصیص ظرفیت مناسب در شعب برای درخواست ارائه خدمت از سوی بیمهشدگان فعال شده است.
محمدی اضافه کرد: متقاضیان در این سامانه، به قوانین، مقررات و مدارک لازم مربوط به هر واحد دسترسی دارند و با انتخاب اداره، شعبه و واحد مربوطه نسبت به ثبت تاریخ، ساعت و خدمت مورد نظر اقدام و با مراجعه حضوری در موعد مقرر، این خدمات را دریافت میکنند.
وی ادامه داد: سامانه سنجش رضایتمندی نیز در این سامانه جایگذاری شده است و مخاطبان از طریق ارسال پیامک می توانند ارزیابی خود را اعلام نمایند.
انتهای پیام/خ