نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت : صبر بزرگترین سرمایه برای زندگی است و هیچ شخصی و ملتی بدون صبر و تلاش موفق نمی شوند .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: دشمنان از ابتدای انقلاب هم دریافته‌ بودند که تا علما و روحانیون در صحنه باشند کاری برای نابودی نظام جمهوری اسلامی ایران از پیش نخواهند برد.

وی گفت : صبر بزرگترین سرمایه برای زندگی است و هیچ شخصی و ملتی بدون صبر و تلاش موفق نمی شوند و به عبارتی نابرده رنج گنجی میسر نخواهد شد .

امام جمعه کرمانشاه گفت: برای گذر از تحریم ها بایستی پیامبر اسلام (ص) را الگو قرار داد که ایشان سه سال در شعب ابی طالب با تعدادی اندک در سخت ترین تحریم ها و محاصره همه جانبه دشمن قرار داشت و با صبر و ساختن با همه مشکلات به چنان پیروزی بزرگی دست یافت که امروز یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون نفر در جهان هنگام اذان فریاد می زنند "اشهد أن محمدً الرسول الله" .

وی بیان کرد: امام جواد تقی (ع) سومین کلید پیشرفت و پیروزی را مخالفت با شهوات و هوی و هوس گوشزد کرده اند و قطعا برای مقابله با شهوات هم باید به صورت فردی مقابله شود هم از جریان های غربی و شهوت پرستی های آنها در جامعه باید جلوگیری شود چرا که چنین فرهنگی نابود کننده آینده انسان ها و ملت ها است.

آیت الله علما بیان کرد: باید به این موضوعات علم پیدا کرد که چنین سفارشات و فرمایشاتی از معصومین (ع) راه نجات واقعی برای مسلمانان و همه انسان ها می باشد و جمهوری اسلامی ایران نیز با تکیه بر همین مبانی امروز در جایگاه والایی در جهان قرار گرفته است و نباید فراموش کنیم که در ابتدای انقلاب کجا بودیم و در روزهایی چون اوایل جنگ در تامین سیم خار دار هم ناتوان بودیم اما امروز از قدرت های بزرگ موشکی و نظامی جهان هستیم.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

دشمنان کاری برای نابودی نظام جمهوری اسلامی ایران از پیش نخواهند برد

 

 

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، ترور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.