فضای فیزیکی بخصوص در بخش تحصیلات تکمیلی در صدر مشکلات دانشکده علوم پزشکی است

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه غلامی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در نشست هیات رئیسه دانشکده پیراپزشکی گفت : فضای فیزیکی بخصوص در بخش تحصیلات تکمیلی در صدر مشکلات این دانشکده است.

وی گفت : این معاونت در طی ده ماه گذشته ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به این دانشکده اختصاص داده و علاوه بر آن کتابخانه و کلاس های آموزشی دانشکده را نیز بهسازی می کند.

غلامی افزود : این معاونت برای ساخت فضای ورزشی مناسب و آسفالت محوطه ی دانشکده اقدام می کند همچنین احداث پل عابر پیاده از اولویت های ۴ دانشکده دانشگاه در این‌ منطقه است.

نجفی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه استان کرمانشاه گفت : اعضای هیات علمی باید بیش از پیش به سمت و سوی فعالیت های پژوهشی بروند.

وی گفت : معاونت تحقیقات و فناوری برخی از امکانات و تجهیزات پژوهشی دانشکده را با تخصیص اعتبار ۵۰۰ میلیون ریال تامین می کند.

ایمانی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : برای رفع مشکلات عدیده دانشکده باید اولویت بندی دقیق انجام داد ؛ معاونت توسعه برای رفع مشکلات فوری و ضروری دانشکده اقدام می کند.

وی افزود : این معاونت یک میلیارد ریال به این دانشکده برای حل مشکلات و رفع نیازهای فوری اختصاص داده است .

 

 

انتهای پیام/د

 

 

تخصیص اعتبار ۵۰۰ میلیون ریالی برای تامینتجهیزات پژوهشی دانشکده

 

 

 

برچسب ها: اخبارپزشکی ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.