تیم ملی بوکس پیش از اعزام به بازی‌های آسیایی جاکارتا در آکادمی ملی المپیک تمرینات خود را پیگیری می‌کنند.

برگزاری تمرین ملی پوشان بوکسور  پیش ازاعزام به بازی های آسیایی جاکارتابه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ملی پوشان بوکس خود را برای حضور در هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ آماده می‌کنند.

شاگردان احدی در آخرین روز‌های حضورشان در ایران تمرینات پر فشاری را در آکادمی ملی المپیک پیگیری می‌کنند. امید احمدی صفا در وزن ۴۹ کیلوگرم، سجاد کاظم زاده در وزن ۶۹ کیلوگرم، شاهین موسوی در وزن ۷۵ کیلوگرم سه بازیکن سبک وزن اعزامی به بازی‌های آسیایی جاکارتا هستند.

ملی پوشان تمرینات خود را در سه نوبت ۶ تا ۸ صبح، ۱۱ تا ۱۳ و ۵:۳۰ تا ۷:۳۰ پی گیری می‌کنند. در ادامه روند آماده سازی برای بازی‌های آسیایی، تمرینات به دو نوبت و در ۱۰ روز آخر به یک نوبت می‌رسد. در روز‌های نزدیک به مسابقات تمرینات خود را به صورت سبک و برای افزایش سرعت، کاهش وزن انجام می‌دهند.

در تمرین امروز ملی پوشان بوکس در آکادمی ملی المپیک گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران حضور یافت. در این تمرین علاوه بر گل محمدی، حسین ثوری رییس فدراسیون و محمد ستارپور رییس هیئت استان تهران نیز حضور داشتند. در این دیدار گل محمدی به بوکسور‌ها و کادر فنی قول مساعد نسبت به همکاری با آن‌ها را داد.

بازیکنان تمرینات خود را زیر نظر اکبر احدی سرمربی و علی مظاهری مربی تیم ملی انجام می‌دهند. سرمربی برای هر سه بازیکن حریف‌های تمرینی را از لحاظ تکنیک و تاکتیک انتخاب کرده اند و لزوما حریف‌های تمرینی هم وزن می‌پوشان نیستند. انتخاب حریف‌های تمرینی بیشتر برای شبیه سازی مسابقات است.

تاریخ اعزام کاروان بوکس شنبه ۲۷ مرداد ماه به اندوزی است. پس از اعزام ادامه تمرینات خو را در جاکارتا دنبال خواهند کرد. در تاریخ ۲ شهریور ماه وزن کشی صورت می‌گیرد.


بیشتر بخوانید:ستارپور: هدف هیئت بوکس، تامین آرامش برای بازیکنان است

یازدهمین حضور بوکسور‌های ایرانی در بازی‌های آسیایی


انتهای پیام/

حضور تیم ملی بوکس در اردوی آماده سازی بازی های آسیایی جاکارتا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار