فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: بیش از 400 کیلو انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف و ضبط شد.

کشف انواع مواد مخدر در ملایربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛‌ داوود علی‌بخشی، فرمانده انتظامی شهرستان ملایر به اقدامات نیروی انتظامی ملایر در 5 ماهه امسال اشاره کرد و افزود:یکی از مهمترین اولویت‌های ما مبارزه همه‌ جانبه با مواد مخدر و سوداگران مرگ است که در این زمینه  اقدامات خوبی انجام شده است.

وی گفت:از ابتدای سال جاری تا کنون  441 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 135 درصد رشد داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر ادامه داد:در 5 ماهه امسال 85 معتاد متجاهر دستگیر و به کمپ ها تحویل داده شده است.

علی بخشی افزود: در این مدت 470 خرده‌فروش موادمخدر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

وی از کاهش 124 درصدی  تصادفات درون‌شهری و برون‌شهری و تلفات انسانی از ابتدای سال جاری در ملایر خبر داد واظهار داشت: در کشف انواع سرقت، 175 درصد افزایش داشتیم.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: در زمینه شناسایی و دستگیری سارقان نیز از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل 140 درصد افزایش داشتیم.

علی بخشی با بیان اینکه با همکاری مشاوران نیروی انتظامی از 737 پرونده ارجاعی به مراکز انتظامی، 556 فقره منجر به سازش شده است؛ تصریح کرد: 91 جلسه آموزشی با اولویت مناطق جرم‌خیز و حاشیه شهر برای 5 هزار و 400 نفر تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه در زمینه مبارزه با کالای قاچاق نیز اقدامات خوبی انجام شده گفت: ملایر در سال گذشته و پنج ماهه امسال رتبه نخست مبارزه با کالای قاچاق را در استان داشته است.

علی‌بخشی افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون میزان کالای قاچاق کشف شده افزون بر 600 میلیون تومان بوده  و اخیراً یک کانتینر حاوی 250 رأس گوسفند قاچاق شناسایی و کشف شد.

 

انتهای پیام/ب

کشف 441 کیلو گرم مواد مخدر در ملایر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار