فرماندار ایرانشهر گفت: با افرادی که اقدام به احتکار و افزایش قیمت خودسرانه کالا‌ها کنند بر اساس قانون برخورد سختی با آنان می‌شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  نبی بخش داودی فرماندار ایرانشهر اظهار داشت: بازار نقش مهم و کلیدی در رابطه با تامین نیاز مردم دارد و در این راه مسئولان مجمع امور صنفی، اداره صنعت، معدن و تجارت و دستگاه‌های دست اندرکار وظیفه سنگینی را برعهده دارند.

وی افزود: با توجه به تخصیص ارز دولتی برای تامین کالا‌های اساسی مقرر شد مباشرین و نمایندگان شهرستانی برای جذب ارز و تامین کالا‌های موصوف به استان معرفی و نسبت به روند فعالیت شان توسط متولیان امر نظارت کافی و لازم انجام شود.

فرماندار ایرانشهر گفت: با توجه به افزایش سرسام آور برخی از اقلام مصرفی مردم از جمله برنج مقرر شد جهاد کشاورزی و صنعت و معدن ضمن پیگیری جذب سهمیه دولتی، نظارت جدی بر روی قیمت‌ها داشته باشند.

وی بیان کرد: با توجه به تخصیص مرغ منجمد دولتی به ایرانشهر مقرر شد جهاد کشاورزی و صنعت معدن ضمن نصب بنر و اطلاع رسانی جامع‌تر نسبت به افزایش عاملان فروش و نظارت بر توزیع اقدام کنند.

داودی اظهار داشت: تمامی انبار‌های ایرانشهر توسط صنعت و معدن شناسایی و نسبت به اعلام موجودی آن‌ها ۲ مرتبه در ماه از سوی صنوف انجام می‌شود.

وی گفت: برای جلوگیری از هرگونه افزایش قیمت و اجحاف به مصرف کنندگان، بازرسی مستمر و فراگیر از سوی تعزیرات حکومتی و صنعت و معدن با شدت بیشتری انجام می‌شود.

انتهای پیام/گ

برخورد سختی با محتکران در ایرانشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار