نشست خبری علیرضا دلیری رئیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه در محل انتظامی استان تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه دلیری رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه در این جلسه از کشف ۱۰۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر طی ۱۵ روز اخیر خبر داد.

وی گفت: در این مدت ۴ باند مواد مخدر منهدم و ۲۰ نفر نیز دستگیر شدند.

وی افزود: در آخرین عملیات کشف، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، ۵۸ کیلوگرم مواد که به شکل ماهرانه ای در داخل حلب های رب گوجه فرنگی جاسازی شده بود، کشف کردند.

سرهنگ دلیری با بیان اینکه این مقدار مواد مخدر از استان های جنوبی کشور بارگیری شده بود، افزود: این محموله در شهر کرمانشاه کشف و ۴ نفر نیز دستگیر شدند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خاطر نشان کرد: همچنین هفته گذشته نیز یک باند توزیع ماده مخدر صنعتی منهدم، ۲.۵ کیلوگرم شیشه کشف و ۸ نفر از قاچاقچیان که جزو اراذل و اوباش سابقه دار نیز بودند دستگیر شدند.

وی در ادامه به عملکرد پلیس مبارزه با مواد مخدر استان طی مدت سپری شده از سال جاری نیز اشاره کرد و گفت: در این مدت حدود ۷۰۰ کیلوگرم انواع مواد کشف و ۸۸ قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

سرهنگ دلیری، خاطرنشان کرد: کشفیات مواد مخدر و دستگیری قاچاقچیان نیز امسال بیش از ۱۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.

این مقام انتظامی، دستگیری یک هزار و ۳۷۸ خرده فروش مواد مخدر و جمع آوری یک هزار معتاد متجاهر از دیگر اقدامات صورت گرفته بوده است.

وی همچنین با اشاره به برگزاری بیش از ۵۲۹ طرح پاکسازی محلات آلوده استان، خاطرنشان کرد: ۵۸ باب منزل و مغازه که مرتبط با کار خرید و فروش مواد مخدر بودند نیز پلمپ شدند.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

کشف ۱۰۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر طی ۱۵ روز اخیر

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.