مسئول رسانه و فناوری نو اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: جبهه معارض انقلاب به دنبال تغییر مرجعیت اجتماعی در فضای مجازی است.

تاثیرگذاری فعالیت‌های تبلیغی در فضای مجازیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمد شهبازی صبح سه‌شنبه در نشست تخصصی دین و رسانه در جمع روحانیون مستقر دشتستان با اشاره به میزان بالای تاثیرگذاری فعالیت‌های تبلیغی در فضای مجازی اظهار داشت: جبهه معارض انقلاب به دنبال تغییر مرجعیت اجتماعی در فضای مجازی است.

مسئول رسانه و فناوری نو اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: در جریان تحریم تنباکو می‌بینید که فتوای مرجعیت حتی در کاخ شاه هم اجرا می‌شود و این نشان دهنده میزان تاثیرگذاری روحانیون در جامعه است و به همین دلیل دشمنان در تلاشند که این اثر را کمرنگ و محو کنند.

وی گفت: برای این موضوع افرادی که از روی سهو و یا عمد همان اهداف و اندیشه دشمن را در جامعه ترویج می‌کنند را پر و بال می‌دهند و تلاش می‌کنند تا با ذائقه سازی مردم را به سمت این افراد تغییر دهند و، چون این افراد بعضا در زمینه مسائل فرهنگی و سیاسی فاقد اطلاعات کافی هستند، آدرس‌های اشتباهی را در موضوعات مختلف به جامعه می‌دهند و مسیر فکری و فرهنگی جامعه را منحرف می‌کنند و جریان سازی‌های کاذبی را به وجود می‌آورند.

شهبازی اضافه کرد: دشمنان از طرفی دیگر تلاش می‌کنند تا با بهره گیری از روش‌های تبلیغی نوین جامعه را به سمت تغییر مرجعیت اجتماعی از موافق به منتقد و از منتقد به معاند نشان دهند و شکاف و گسست نسلی در فهم و بصیرت میان مردم و حاکمیت ایجاد کنند تا جایی که مردم کاملا مخالف جریان دینی شوند.

وی گفت: این مسئله همت هر چه بیشتر روحانیون را در حضور میان مردم و استفاده از ابزار‌های جدید و شبکه‌های اجتماعی در جهت ترویج دین، می‌طلبد چرا که بر اساس آمار‌های رسمی، حدود ۶۰ میلیون نفر در کشور ما از گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنند و این بدان معناست که اگر فضای مجازی را خالی از اقشار مذهبی و به‌ویژه روحانیون بگذاریم، در واقع حداقل ۶۰ میلیون نفر را در معرض بمباران رسانه‌های ضد دین و ضدانقلاب بدون هیچ گونه مکانیسم آفندی و پدافندی رها کرده ایم.

انتهای پیام/م

جبهه معارض انقلاب به دنبال تغییر مرجعیت اجتماعی در فضای مجازی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.