نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: دشمن از گسترش فرهنگ انقلاب اسلامی در جهان می‌ترسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ آیت‌الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت امروز در همایش "لشکر فرشتگان" در رشت گفت: امروز جمهوری اسلامی در مسیر تمدن‌سازی جهانی حرکت می‌کند و دشمن از گسترش فرهنگ انقلاب اسلامی در جهان می‌ترسد.

وی به نقش دانشجویان و دانش‌آموزان در راهپیمایی‌های دوران انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: مردان و زنان دو عامل پیروزی انقلاب اسلامی بودند و جمهوری اسلامی ایران امروز با همه قدرت و اقتدار برای حفظ خون شهدا و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی مقابل دشمنان ایستاده است.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت با بیان اینکه دشمن امروز از روحیه انقلاب و مقتدر ملت ایران می‌ترسد افزود: طبق نظر کارشناسان آمریکایی دولت آمریکا در گام نخست از منابع انسانی ایران اسلامی می‌ترسد و سپس از قدرت نظامی ایران واهمه دارد.

آیت‌الله رسول فلاحتی با بیان اینکه امروز با وجود تمام مشکلات اقتصادی و فرهنگی باز هم به آینده انقلاب امیدوار هستیم گفت: هر کشوری به جز ایران تحت این حجم از فشار‌های اقتصادی و فرهنگی قرار می‌گرفت از پای در می‌آمد.

وی بر هوشیاری هرچه بیشتر مردم به ویژه جوانان نسبت به توطئه و نقشه‌های شوم دشمنان قسم خورده کشور تاکید و تصریح کرد: باید با پیروی از ارزش‌های اسلامی و رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب بتوانیم ضمن حفظ انقلاب اسلامی، نقشه‌های شوم دشمنان را نیز نقش برآب سازیم.

 

انتهای پیام/م.ع

ترس دشمن از گسترش فرهنگ انقلاب اسلامی در جهان

برچسب ها: سخن بزرگان ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.