فرماندار کاشمر گفت :هفته دولت فرصت مغتنمی است تا اقدامات دولت در استان بصورت مناسب و شفاف به مردم اطلاع رسانی شود.

اطلاع رسانی اقدامات دولت در استان بصورت شفافبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛نبی پور فرماندار کاشمر درجلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت ضمن تبریک هفته دولت  بر ضرورت برگزاری هرچه باشکوهتر برنامه‌های هفته دولت در شهرستان تاکید کرد و گفت : هفته دولت فرصتی است که دستگاه‌های اجرایی کارآمدی خود را از طریق رسانه‌ها  به مردم نشان بدهند .

وی از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست که سرعت عمل و پاسخگویی خود را افزایش داده و در راستای اندیشه‌ی ولایت اقدامات و فعالیت‌های خود را انجام دهند.


نبی پور افزود : تقارن هفته دولت با دهه ولایت و چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را باید به فال نیک گرفت که این مسئله خاص ، اهمیت موضوع را دوچندان کرده است.

مدرس مقدم رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشمر در این نشست نیز بااشاره به برگزاری جشنواره چهل چراغ توسط دستگاه‌های اجرایی گفت : به مناسبت پیروزی شکوهمند چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی اقدامات و فعالیت‌های هر دستگایی در هفته دولت بصورت فیلم‌های 40 ثانیه‌ای به نمایش گذاشته خواهد شد.

همچنین در این جلسه سایر اعضای ستاد بزرگداشت هفته دولت در شهرستان نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در راستای برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های هفته دولت در شهرستان مطرح کردند.
 
انتهای پیام // و.ت
 
 

جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت در کاشمر برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.