حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت:برنامه‌های تولیده شده گروه صداوسیما برای حج بسیار خوب و تاثیر گذار بوده است.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در این دیدار با اشاره به نقش مهم رسانه در فرهنگ سازی حج گفت:برنامه‌های تولیده شده گروه صداوسیما در این خصوص بسیار خوب و در موضوعاتی مانند خرید حجاج تاثیر گذار بوده است.

سرپرست حجاج ایرانی تاکید کرد: باوجود شرایط سخت کار ولی کار‌های ارزشمندی تولید شده است.

 حسن گروسی رئیس ستاد حج و زیارت صداوسیما وسرپرست گروه اعزامی در ابتدای این دیدار گزارشی از عملکرد گروه‌های اعزامی به مدینه منوره و مکه مکرمه در بخش‌های مختلف ارائه کرد.

 رئیس ستاد حج و زیارت صداوسیما در ادامه گفت: امسال به لطف الهی فعالیت‌های ویژه‌ای در فضای مجازی اتفاق افتاده است که برنامه‌های تولیدی گروه درپیام رسان‌های مختلف داخلی و در شبکه‌های اجتماعی مختلف از جمله اینستاگرام و پایگاه‌های اطلاع رسانی لبیک نیز به اشتراک گذاشته می‌شود.

تولید 760 برنامه تصویری و مکتوب برای حج

وی در ادامه با ارائه اطلاعات و آمار برنامه‌های تولیدی گروه حج و زیارت در طول این مدت گفت: علیرغم محدودیت‌های خاص دولت میزبان و عدم همکاری‌های رسانه‌ای تاکنون تعداد ۷۶۰ برنامه تولیدی به میزان ۲۶۱۳ دقیقه و ۲۳۳ خبر مکتوب و گزارش تصویری تهیه و منتشر شده است که در مقایسه با مدت مشابه در سال‌های گذشته رشد خوبی را نشان می‌دهد.

گروسی در خصوص سهمیه اعزام از صدا و سیما به حج گفت:کاهش سهمیه نفرات اعزامی از رسانه ملی به حج نسبت به سال‌های گذشته باعث شده است در بخش مستند نتوانیم آنگونه که می‌خواهیم عمل کنیم.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار