فرمانده سپاه شهرستان آق‌قلا گفت: انبار برنج احتکار شده به ارزش بیش از ۸۰ میلیارد ریال در شهرک صنعتی آق‌قلا توسط نیرو‌های سازمان اطلاعات سپاه نینوا استان گلستان کشف شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ دوم پاسدار حسینعلی زرگری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: نیرو‌های بسیج و اطلاعات سپاه تمام توان خود را برای کمک به مسئولان و مردم به‌کار گرفتند.

وی از مردم خواست تا نسبت به شناسایی کسانی که اقلام و کالا‌های اساسی جامعه را احتکار می‌کنند، اقدام کنند و افزود: در شرایط اقتصادی کنونی که عده‌ای با سوء‌استفاده، آب به آسیاب دشمن می‌ریزند، بسیج همه ظرفیت خود را برای شناسایی اخلال‌گران اقتصادی و محتکران به کار خواهد بست.

فرمانده سپاه آق‌قلا بیان داشت: با تلاش نیرو‌های سازمان اطلاعات سپاه نینوا استان گلستان انباری در شهرستان آق‌قلا که بیش از یک‌هزار و ۱۵۰ تن برنج هندی و پاکستانی را احتکار کرده بود، کشف شد.

وی ارزش ریالی برنج‌های احتکارشده را بیش از ۸۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: مردم اینگونه تخلفات را به تعزیرات، سازمان بازرگانی و یا اطلاعات سپاه اعلام کنند تا با متخلفات برخورد قانونی شود.

انتهای پیام/پ

کشف انبار کالای احتکار شده در گلستا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.