استاندار مازندران گفت: زیرساخت‌های گردشگری رامسر در بخش فرودگاه و ساحل برای جذب گردشگر باید هر چه زودتر تکمیل شود.

محمد اسلامی  استاندار مازندران در حاشیه بازدید از مناطق روستایی و گردشگری شهرستان رامسر در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ،  گفت: بهسازی راه‌های حوزه روستایی و آزادسازی سواحل دریا به منظور جذب سرمایه گذاران از سوی مسئولان منطقه لازم و ضروری است.

وی افزود: برای حل برخی مشکلات این منطقه امروز به همراه تنی چند از مدیران استانی بازدید‌هایی در منطقه انجام دادیم تا بتوانیم در جهت حل مشکلات برنامه ریزی کرد.

استاندار مازندران در ادامه با بیان اینکه مدیران کل مربوطه در طرح های زیرساختی و راه‌ها در این بازدید‌ها حضور داشتند، افزود: راه‌های مواصلاتی در این مناطق بسیار مهم هستند و همچنین نیازمند بهسازی، مرمت و اصلاح که با توجه به برآورد‌های صورت گرفته و مناقصات برگزار شده، روند انتخاب پیمانکاران نیز در حال بررسی است.

وی با اشاره به اینکه رامسر دچار ناهماهنگی در حوزه ساحلی است، گفت: در بخش ساحلی باید با توجه به نقشه کاداستر که توسط منابع طبیعی تهیه شده پیگیری و آزاد سازی سواحل و جذب سرمایه گذار توسط فرمانداری شهرستان رامسر انجام شود.

اسلامی در خصوص بازدید از بافت تاریخی قلعه مارکوه در منطقه کتالم از توابع شهرستان رامسر ،گفت: این بنا یک ظرفیت گردشگری خوبی است و باید کاستی‌های آن برطرف شود.

وی با اشاره به توسعه قابلیت‌های این بافت تاریخی افزود: می‌توان با همکاری میراث فرهنگی کیفیت بهره برداری این منطقه را افزایش داد تا گردشگر در ساعات بیشتری از شبانه روز از این ظرفیت گردشگری بهره‌مند شود تا شاهد رونق گردشگری در این منطقه باشیم.

انتهای پیام/آ

رونق گردشگری در  رامسر 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.