مدیر کل فرودگاه‌های استان خراسان جنوبی از پایان موفقیت‎آمیز عملیات اعزام ۲۳۵۳ زائر خانه خدا از فرودگاه بیرجند خبر داد.

سلامی، مدیر کل فرودگاه‌های استان خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ گفت:طبق برنامه‎ریزی‎های انجام شده، امسال بیش از ۲ هزار زائر در قالب ۱۷ کاروان از فرودگاه بیرجند و توسط ۱۰ پرواز به سرزمین وحی اعزام شدند.


وی با اشاره به اینکه امسال پرواز‌های حج فرودگاه بیرجند نسبت به سال گذشته ۴۹ درصد رشد داشته است، افزود: تعداد ۲۳۵۳ نفر زائر به همراه ۳۹۰۰۰ کیلوگرم بار توسط هواپیمای ایرباس ۶۰۰-۳۰۰ شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی به سرزمین وحی اعزام شدند.


سلامی با اشاره به اینکه پرواز‌های اعزام زائران خانه خدا از ۲۰ تا ۲۳ مرداد انجام شد گفت: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته و همکاری همه جانبه تمام واحد‌ها و ادارات فرودگاهی و استانی، امسال فرآیند تحویل بار و بازرسی مسافر در بهترین شرایط و با کمترین مشکل و تاخیر صورت گرفت.


وی یاد آور شد:پرواز‌های مرحله رفت با کمترین تاخیری انجام شده و فرودگاه بیرجند طی این ایام به صورت ۲۴ ساعته خدمات رسانی به زائرین و مردم استان را بر عهده داشت.


مدیر کل فرودگاه‌های استان خراسان جنوبی گفت: با تمهیدات صورت گرفته در مرحله بازگشت حاجیان نیز بتوانیم خدمات مطلوبی به حجاج ومستقبلین ارائه دهیم.


سلامی در خصوص بازگشت زائرین گفت: مدت زمان سفر زائران ۳۰ الی ۳۲ روز است و طبق برنامه‎ریزی بازگشت حجاج اعزامی از این فرودگاه بین ۲۰ تا ۲۳ شهریور ماه از مدینه منوره انجام خواهد شد.


وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای تسهیل ارائه خدمات و ارتقای سطح کیفیت خدمات فرودگاهی در عملیات حج افزود: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص پرواز‌های حج، این اداره کل در راستای ارائه خدمات مناسب به زائران نسبت به تجهیز و تأمین امکانات فرودگاهی برای هرچه بهتر برقرار شدن این پرواز‌ها اقدام کرده است.
انتهای پیام/ب


اتمام عملیات اعزام حجاج از خراسان جنوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.