رئیس بسیج دانشجویی خراسان جنوبی گفت : همه ساله در تابستان و تعطیلات نوروز ۴۰ گروه جهادی اعزام می‌شوند و از ابتدای امسال ۴۱۳ دانشجو به اردوهای جهادی اعزام شده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند صلاحی رئیس بسیج دانشجویی خراسان جنوبی در بازدید از اردوهای جهادی گفت : سالانه 40 گروه جهادی دانشجویی به اردوهای جهادی اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه دانشجویان جهادگر علاوه بر ارائه خدمات مختلف به مردم مطالبات و خواستههای آنها را از مدیران پیگیری می‌کنند افزود: آشنایی دانشجویان با مناطق محروم و کم برخوردار از دیگر اهداف اعزام جهادگران بوده و امسال گروه‌های جهادی دانشجویی در حوزه‌های مختلف اشتغالزایی، بهداشت و درمان فعالیت خوبی دارند.

صلاحی گفت :خودسازی، رفع محرومیت و افزایش روحیه معنویت در دانشجویان از اهداف گروه‌های جهادی است.

رئیس بسیج دانشجویی خراسان جنوبی افزود : با حمایت بیشتر از گروه‌های جهادی می‌توان خدمات بیشتر و با کیفیت‌تری را با کمترین هزینه ممکن به دورترین روستاهای استان برد و تنها راه پیشرفت کشور روحیه و کار جهادی است که مسئولان باید این روحیه را در خود تقویت کنند.

 وی بیان کرد : همه ساله در تابستان و تعطیلات نوروز بیش از 40 گروه جهادی به اردوهای جهادی استان اعزام می‌شوند و از ابتدای سال تاکنون 413 دانشجو به اردوهای جهادی ده روزه اعزام شدند که پیش‌بینی می‌شود در تابستان امسال 30 گروه جهادی به نقاط محروم استان اعزام شوند.

انتهای پیام/ک

 

برچسب ها: گروه جهادی ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.