استاندار خراسان رضوی گفت: تمرکز و نگاه استان در رشد برندینگ نه در سطح ملی بلکه بصورت حضور مؤثر و ماندگار در عرصه منطقه‌ای و بین المللی می‌باشد.

نگاه استان به رشد برندینگ منطقه‌ای و جهانی استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ علی رضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی در ششمین همایش برندینگ با اشاره به کالا و ظرفیت‌های تولیدی زیادی که در استان داریم گفت: کالا و ظرفیت‌های تولیدی استان از کیفیت بسیار بالا برخوردار هستند و قابلیت تبدیل شدن به یک برند را دارند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بر ایجاد برند‌هایی ثمربخش تأکید کرده اند، افزود: در کنار تقویت این برند‌ها می‌توان  ظرفیت مجموعه‌ای از شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی را در کنار هم قرار داد و از آن برند‌هایی با قابلیت بالای منطقه‌ای و جهانی ایجاد کرد.

استاندار خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی ۶ هزار واحد تولیدی فعال دارد که بخش زیادی از آن‌ها قابلیت تبدیل شدن به برند‌های مطرح را دارد، همانطور که در حوزه زعفران شاهد برند‌های مطرحی در استان هستیم.

رشیدیان با بیان اینکه امروز موضوع برندینگ مورد قبول همگان بوده و همه اهمیت آن را برای حضور مؤثر در بازار‌های جهانی قبول دارند، افزود: در کنار تولید گسترده باید به صادرات گسترده‌تر هم توجه و این ظرفیت‌ها را تقویت کرد.

وی ادامه داد: امروز شهرداری مشهد تابلو‌های تبلیغاتی شهر را در حوزه برند‌های خراسانی در اختیار فعالان بخش می‌گذارد که اقدام بسیار خوبی برای فراهم شدن زمینه تبلیغ این برند‌ها و تولیدات است که باعث ترغیب مردم به خرید و شناخت بیشتر این کالا‌ها می‌شود.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه بسیاری از واحد‌ها و برند‌های برتر کشور در خراسان رضوی فعال هستند، گفت: امروز در حوزه تولید با وجود همه مشکلات در سایه تلاش‌های گسترده زنان بزرگ این خطه، زمینه رشد خوبی فراهم شده است .

رشیدیان با اشاره به بعضی مشکلات ناشی از اقدامات تحریم اخیر آمریکا، افزود: در سایه همدلی و تعامل، واحد‌های تولیدی و صنایع ما توانسته اند برمشکلات و بحران‌های مختلف پیروز شده و این بار هم با مدیریت بحران و شناسایی فرصت‌ها و ظرفیت‌ها می‌توانند این مسائل را هم پشت سر بگذارند.

وی با بیان اینکه باید در این شرایط به نوعی عمل کنیم که به یک ثبات مناسب برسیم، ادامه داد:در چهار ماهه اول سال با وجود مشکلاتی که در حوزه اقتصادی داشتیم، شاهد رشد بسیار خوبی در بخش تولید و صادرات استان بودیم که امید است  این حرکت رو به رشد ادامه پیدا کند.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به نقش جوانان در عرصه برندسازی، برندینگ و استفاده از ایده‌ها و ظرفیت آنان در این حوزه افزود: با استفاده از توان و تخصص نیرو‌های جوان در کنار تجربه پیشکسوتان این حوزه، تولیدات استان باید بیش از پیش جای خود را در بازار داخلی و جهانی باز کند.

انتهای پیام // ف. ش

برگزاری ششمین همایش برندینگدر مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار