ثوری گفت :سه بوکسور تیم ملی ایران شنبه 27 مرداد ماه ساعت 23 به مالزی اعزام می شوند.

آخرین وضعیت تیم ملی بوکس ایران برای حضور در جاکارتاحسین ثوری رییس فدراسیون بوکس در گفتگو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد : تیم ملی بوکس ایران شنبه 27 مرداد ماه ساعت 23 تهران را به مقصد مالزی  برای شرکت در بازی های آسیایی جاکارتا 2018 ترک خواهد کرد و از آنجا به جاکارتا اعزام می شوند. تیم ملی با سه بازیکن در سبک وزن ، امید احمدی صفا (وزن ۴۹ کیلوگرم ) ،سجاد کاظم زاده ( وزن 69 کیلوگرم ) و شاهین موسوی (75 کیلوگرم) به همراه اکبر احدی سرمربی و علی مظاهری مربی به جاکارتا اعزام می شود.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی های آسیایی جاکارتا 2018 را لحظه به لحظه در اینجا (بازی های آسیایی جاکارتا 2018) دنبال کنید.

شرایط مطلوب ملی پوشان

ملی پوشان شرایط بسیار خوبی را پشت سرگذاشتند.  بازیکنان در مسابقات پیش از اعزام به جاکارتا به خوبی خود را ثابت کردند . در حال حاضر ملی پوشان  روحیه بسیار خوبی دارند . بوکس جزو معدود فدراسیون هایی است که توانسته پیش از بازی های آسیایی جاکارتا  مراسم انگیزشی را برای ملی پوشان انجام دهد . تیم ملی با روحیه بسیار خوبی اعزام می شود . فدراسیون با کمک کمیته ملی المپیک تدارکات بسیار خوبی را رقم زده است . شرایط مطلوبی داریم و آنچه شایسته تیم ملی بوده است را فراهم کردیم.

تاریخ قرعه کشی بازی های آسیایی جاکارتا2018

قرعه کشی بازی های آسیایی جاکارتا 2018  در تاریخ 31 مرداد ماه برگزار می شود . در اولین بازی سجاد کاظم زاده در وزن 69 کیلوگرم به میدان می رود. جوایز مد نظر مدال آوران بازی های آسیایی، برای مدال طلا 30  میلیون تومان ، برای نقره 10 میلیون تومان و برنز 5 میلیون تومان در نظر گرفته ایم. فدراسیون   . حقوق ،پاداش و مزایای بازیکنان را با توجه به مصوبه هیئت رئیسه تا روز آخر پرداخت کرده است و حتی پاداش پیش از اعزام را به آن ها اهدا کردیم.

بیشتر بخوانید:یازدهمین حضور بوکسور‌های ایرانی در بازی‌های آسیایی

برگزاری تمرین ملی پوشان بوکس پیش از اعزام به بازی‌های آسیایی


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار