وحید یامین پور به مناسبت روز آزادگان صفحه اینستاگرام خود را با بیان خاطره‌‌ی جالبی از آزادی اسرا و ازدواجش بروزرسانی کرد.

تبریک یامین‌پور به مناسبت روز آزادگان +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیست‌و‌ششمین روز از مرداد ماه یادآور بازگشت سرافرازانه آزادگان به میهن جمهوری اسلامی ایران در سال 1369 است و به همین مناسبت و به بهانه مرور رشادت‌های این غیورمردان این روز به نام آزادگان نامگذاری شده است.

در همین رابطه به تازگی وحید یامین‌پور پستی در خصوص تبریک روز آزادگان منتشر کرده که در ادامه متن و تصویر ارسالی وی را مشاهده می‌کنید:

" به مناسبت بازگشت #آزادگان به میهن... شما که می‌دونید من سالی یکبار اینروزها این خاطره رو منتشر می کنم. الان وقتشه: سال 69 یک همکلاسی داشتم که دو تا از عموهایش شهید شده بودند و پدرش از عملیات کربلای 4 مفقودالاثر شده بود و من به این فکر می کردم که فرزند شهید بودن سخت تر است یا اینکه کاملا از سرنوشت پدر بی خبر باشی... یک روز هم چند دختربچه از دبستان شاهد آمدند و برای پدران شهیدشان شعر و دکلمه خواندند. بین آنها خواهر این همکلاسی ما هم برای پدرش چیزی خواند.

روزهای آزادی اسرا تمام شهر در تحیّر و هیجان بود. هر روز صبح با مادرم می نشستیم و اسامی اعلام شده را با دقت از رادیو می شنیدیم... مادرم منتظر اعلام اسم برادرش بود که از سال 61 اسیر شده بود. لابلای اسامی ناگهان اسم پدر مفقودالاثر همکلاسی‌ام را شنیدم. پدرش را با تنی نحیف آوردند بعد از چند سال بی خبری...

حتماً آن دختربچه هم خیلی بهم ریخته بود. او هنگام اسارت پدرش دو سال بیشتر نداشت... 12 سال بعد، آن دختر بچه را در دانشکده‌ی حقوق دانشگاه شهید بهشتی پیدا کردم... الان ۱۶ سال از ازدواج مان می‌گذرد.

پ ن: عکس آرشیوی است.

پ ن ۲: دایی هم مدتی بعد، پس از ۸ سال اسارت آزاد شدند. چه روزهای عجیبی بود... "

تبریک یامین‌پور به مناسبت روز آزادگان +عکس

انتهای پیام/

برچسب ها: اینستاگرام ، آزادگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار