فرماندار پارس آباد گفت: افزون بر 2 هزار تن قیر برای آسفالت خیابان، معابر عمومی و عمران این شهر تامین شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ علی علایی افزود: با تامین و تحویل این مقدار قیر به شهرداری پارس آباد، آسفالت ریزی و بهسازی معابر عمومی و خیابان های این شهر آغاز شده و با شتاب مطلوبی در حال اجراست.

وی ادامه داد: از این مقدار قیر خریداری شده بیش از 50 هزار تن آسفالت استحصال و حدود 400 هزار مترمربع از معابر و خیابان های اصلی و فرعی و کوچه های شهر پارس آباد مرمت، لکه گیری، روکش و آسفالت خواهد شد.

علایی با اشاره به پیگیری های صورت گرفته در جهت تامین بیش از 2 هزار تن قیر افزود: از این مقدار قیر، یک هزار تن با پیگیری از وزات راه و شهرسازی و از محل قیر یارانه کمک های دولتی و افزون بر یک هزار تن آن، از محل اعتبارات کمک شده به شهرداری پارس آباد در سه ماه گذشته به مبلغ 21 میلیارد ریال خریداری و تامین شده است.

فرماندار پارس آباد با بیان اینکه با این مقدار قیر ، در مجموع به ارزش بیش از 100 میلیارد ریال در سطح شهر آسفالت ریزی خواهد شد، ادامه داد: آسفالت و بهسازی و بهبود وضعیت عمرانی محلات و معابر سطح شهر از مهم ترین خواسته های مردم این شهر است که امیدواریم شهرداری با برنامه ریزی مناسب و همت و تلاش مضاعف این مطالبه شهروندان را برآورده کند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.