استاندار خراسان رضوی گفت: باید همه تلاش خود را برای کاهش فاصله بین تولید و مصرف کننده واقعی و حذف واسطه ها انجام دهیم.

کاهش فاصله بین تولید کننده و مصرف کننده واقعی راه حل اساسی برای مشکلات اقتصادیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛علی رضا رشیدیان، استاندار خراسان رضوی در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین المللی صنعت، معدن و فلزات در مشهد گفت: در شرایط اقتصادی موجود، وجود چنین نمایشگاه‌های که نشانگر صنعت زنده و پویا کشور است بویژه در عرصه فولاد و نقشی که به عنوان یک صنعت مادر و زیربنایی برای کل حوزه صنعتی و حتی برای بخش‌های عمرانی دارد؛ بسیار مهم و تعیین کننده است.

وی با اشاره به شرکت بیش از ۶۰ تولید کننده مطرح در این نمایشگاه گفت:، این نمایشگاه فرصت بسیار مغتنمی برای فعالان این عرصه از همه دست اندرکاران مرتبط است. دعوت کرد از این نمایشگاه بازدید کنند.

استاندار خراسان رضویضمن دعوت از همه دست اندرکاران مرتبط برای بازدید از این نمایشگاه اظهار داشت: تماس و ملاقات‌ها زمینه‌ای برای ارائه راهکار‌ها به منظور توزیع مناسب‌تر محصولات و تولیدات فولادی بین مصرف کنندگان واقعی آن‌ها می‌باشد.

رشیدیان یکی از مشکلات اساسی در بازار و اقتصاد را فاصله بین تولید و مصرف کننده واقعی دانست و تاکید کرد: هر چه این فاصله را بتوان کاهش داد هم تولید کننده و هم مصرف کننده سود می‌برد.

وی ابراز امیدواری کرد: برگزاری این نمایشگاه‌ها می‌تواند فرصتی برای تبادل اطلاعات بین تولید کنندگان در حوزه‌های مختلف اعم از خودرو سازی، صنایع فولاد، انرژی و. باشد و بتوان با استفاده از فناوری‌های نوین و دانش بالا به دستاورد‌های مطلوبی برسیم.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به نام گذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب به حمایت از کالای ایرانی تصریح کرد: برای تحقق این شعار باید در راستای ارتقا کیفیت کالا و توجه به مساله بازار و کاهش هزینه‌ها بسیار توجه کرد.

رشیدیان گفت: امروز برای رسیدن به یک حالت تعادل مناسب در برابر اشفتگی‌های ناشی تغییرات دلار نیازمند همکاری تولید کنندگان و مصرف کنندگان هستیم.

وی افزود: دولت برای تعدیل این اشفتگی تلاش می‌کند مداخله خود را همگام و هماهنگ با بخش خصوصی کند.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به برگزاری دو جلسه با بخش خصوصی و فعالان اقتصادی و صاحب نظران استان طی روز‌های اخیر عنوان کرد: تلاش می‌شود سیاست‌هایی برای رسیدن به یک وضعیت متعادل در بحث تامین سرمایه، تولید، حمایت از اشتغال و صادرات و توزیع بازار از طریق یک کار هماهنگ بین تولید کنندگان و بازار دست یابیم.
 
انتهای پیام//م.ص
 

بازدید استاندار خراسان رضوی از نمایشگاه بین المللی صنعت، معدن و فلزات در مشهد

 
برچسب ها: صنعت ومعدن ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.