سرپرست شهرداری کرمانشاه از آغاز اجرای آزمایشی طرح پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی در کرمانشاه خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه لعل بخش سرپرست شهرداری کرمانشاه از آغاز اجرای آزمایشی طرح پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی در کرمانشاه خبر داد و گفت : در فاز نخست این طرح 150 دستگاه تاکسی به تجهیزات پرداخت الکترونیک مجهز می‌شوند.

وی گفت : در ابتدای اجرای این طرح، پرداخت الکترونیک کرایه در تاکسی‌های خطوط دانشگاه آزاد و فرودگاه اجرا می‌شود.

لعل بخش با بیان اینکه این طرح بر اساس تفاهم نامه‌ای که سازمان تاکسیرانی با پست‌بانک و شرکت کارت اعتباری ایرانیان منعقد کرده صورت می‌پذیرد، گفت: براساس این تفاهم نامه رانندگان تاکسی برای نصب دستگاه‌های کارت‌خوان بر روی تاکسی‌ها هیچ گونه مبلغی را پرداخت نمی کنند و در ازای خراب شدن و یا مفقود شدن دستگاه تضمینات لازم از جمله سفته از راننده اخذ خواهد شد.

وی افزود: پرداخت کرایه در این طرح از طریق تمام کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب امکان‌پذیر است.

به گفته لعل بخش در اجرای آزمایشی طرح امکان پرداخت کرایه هم به صورت الکترونیکی و هم به طور نقدی وجود دارد.

وی در ادامه از برگزاری دوره‌های آموزشی برای تاکسیرانان مشمول اجرای طرح خبر داد و افزود: در این دوره‌ها چگونگی کارکردن با دستگاه‌ها، چگونگی انتقال اطلاعات به حساب تاکسیرانان و سایر شرایط استفاده و نگهداری از دستگاه‌های کارت خوان آموزش داده می‌شود.

لعل بخش خدمات رفاهی ارائه شده به تاکسیرانان مشمول طرح پرداخت الکترونیکی را اعطای اعتبار پنج تا 15 میلیون تومانی برای خرید کالا و دریافت خدمات خودرویی مانند صافکاری، نقاشی، مکانیکی و... به صورت اقساطی، دریافت خدمات پزشکی به صورت اقساطی مانند دندانپزشکی و فیزیوتراپی، امکان خرید لاستیک به صورت اقساطی، امکان دریافت بیمه خودرو به صورت اقساطی، امکان دریافت خدمات آموزشی و فنی برای تاکسیرانان و خانواده آنها به صورت نقدی و با شرایط ویژه و اقساطی عنوان کرد.

وی تصریح کرد: برای استفاده از خدمات و تسهیلات کارت اعتباری برای رانندگاه تاکسی، معرفی نامه سازمان تاکسیرانی الزامی است.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

برگزاری دوره‌های آموزشی برای تاکسیرانان

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.