به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: اساس کار روابط عمومیها به فعال بودن این واحد در فرمانداری برمی گردد.
حسین ناظمیان پور افزود: کار در روابط عمومی براساس عشق است و خبرنگاران هم بر اساس علاقه با روابط عمومیها همکاری دارند.
وی گفت: جلسات روابط عمومیها با اصحاب رسانه باید مستمر و نیروی روابط عمومیهای ادارات باید ثابت باشد.
مسئول روابط عمومی دانشگاه پیام نور دیر گفت: خبرنگاران شهرستان باید ساماندهی شوند تا مسئولان روابط عمومی بتوانند بهتر با آنان در تعامل باشند.
احمد صحافی زاده افزود: اختیار روابط عمومی شهرستان محدود است و نمیتواند فراتر از آن اقدامی کند و خبرنگاران در اخبار روابط عمومیها صحت و دقت را سرلوحه کار خود قراردهند.
یکی از خبرنگاران دیر گفت: مسئولان روابط عمومیها دستگاههای اجرایی باید تعامل بیشتری با خبرنگاران داشته باشند.
عباس بحرانی افزود: افزایش کلاسهای آموزشی، آشنایی با نقش کلیدی و موثر خود، تشویق و ترغیب آنان درکار میتواند باعث تقویت روابط عمومیها شود.
وی گفت: نقش یک خبرنگار در حل مشکل مردم و بیان ظرفیت منطقه در گرو همکاری و بیان اطلاعات روابط عمومی هاست.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: روابط عمومی در ادارات دارای جایگاه ویژهای است و پس از مدیر قراردارد.
غلامرضا ناطقی پور افزود: مسئولان روابط عمومی باید به حرفه خبرنگاری و تکنیک خبری مسلط باشد و خبرهای دستگاه باید به روز انعکاس داده شود.
وی گفت: بیان ظرفیت و استعدادهای شهرستان در گرو فعال بودن خبرنگاران و همکاری روابط عمومی هاست.
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دیر گفت: روابط عمومیها رکن اصلی هر اداره و به عنوان پل ارتباطی درون و برون سازمانی هستند.
مسعود تنگستانی افزود: ارزیابی هر مسئول براساس ارتباط آنان با اصحاب رسانه است و اگر مدیری در این مورد کم کاری کرد به طور جدی از مقامهای استان پیگیری خواهد شد.
وی گفت: انعکاس مطالب و اخبار دستگاهها جز با تعامل با خبرنگاران میسر نیست و باید هر چه بیشتر این همکاری بین روابط عمومیها و اصحاب رسانه تقویت شود.
انتهای پیام/م