شهرداری منطقه 8 کرمانشاه ، پیشگام در خدمت رسانی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه مهندس امید کریمی شهردار منطقه 8 کرمانشاه گفت : با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری آنچه که به عنوان هدف اصلی و سرلوحه کار قرار داشته و دارد، خدمت صادقانه به شهر و رونق و آبادانی آن بوده است.

وی افزود : بدیهی است هرگونه موفقیتی ، قطعا بدون حمایت های شورای محترم اسلامی شهر و شهردار محترم میسر نمی شد. همکاران منطقه نیز برای خدمت به شهروندان از هیچ کوششی فروگذار نکرده و به طور شبانه روزی در تلاش هستند.

مهندس کریمی خاطرنشان ساخت : از سوی دیگر با توجه به اینکه مجموعه شهرداری جز با مشارکت و حضور شهروندان نمی تواند به اهداف خود نائل شود، لذا مشارکت و استقبال شهروندان از عوامل بسیار مهم در رسیدن به اهداف پیش بینی شده منطقه است و سعی مدیریت شهرداری منطقه بر گره گشایی در ایستگاه های مختلف خدمت رسان به ارباب رجوع و تسهیل بخشی از لحاظ زمانی و کیفی است.

مدیر شهرداری منطقه 8 کرمانشاه در ادامه ابراز داشت : نتیجه این تلاش ها و همکاری های دوسویه و حمایت ها ، کسب رتبه قابل قبولی در شاخص های درآمدزایی توسط شهرداری منطقه 8 در چهار ماهه اول سال 97 است . همچنین در حوزه صدور پروانه ساخت شاهد رشد قابل توجهی بوده ایم که ان شاالله به رونق شهر بیانجامد.

وی گفت : در حوزه عمران در سالجاری با آسفالت بالغ بر 48 هزار متر مربع به تناژ 6 هزار و 200 تن در محلات محروم مانند آقاجان ، چال بزگیرها ، احمدولایتی ، کوچه های محمدی ، صادقی ، سامره ، نظام ، خیابان 20 متری نفت ، کوچه های عقاب ، شاهین ، طالقانی ، سنگ معدن ، شاهین کیا ، شهید پرویزی ، هرمزی ، دبیری ، لرستانی ، غلامی احمدی و ... توانستیم با اقدامی جهادی و با توجه به شرایط نامناسب مالی ، به بخشی از مطالبات مردم پاسخ دهیم .

مهندس امید کریمی افزود : از سویی طی چند ماه اخیر با هدف جلب رضایت همشهریان و در راستای انجام رسالت شهرداری ، به ترمیم نوارحفاری و لکه گیری آسفالت معابر اصلی شهرک های پردیس ، صدرا ، متخصصین ، زیباشهر و نیز زیرسازی و شن ریزی بخشی از معابر شهرک پردیس مبادرت نمودیم . در بحث دفع آبهای سطحی نیز با توجه به توپوگرافی منطقه و امیت موضوع در ایام بارندگی که همواره منجر به آبگرفتگی می گردد اقداماتی انجام داده و یکسری برنامه ها را نیر در دست اقدام داریم تا آبگرفتگی معابر را به حداقل ممکن برسانیم. که در این زمینه نسبت به احداث کانال دفع آبهای سطحی انتهای بلوار شقایق شهرک پردیس و ترمیم کانال دفع آبهای سطحی در شهرک صدرا اقدام نمودیم و اقداماتی نیز در راستای رفع مشکل آبگرفتگی میدان آزادگان و زیر پل شهدای مدافع حرم محله ده مجنون داریم که در بازه زمانی مناسب و تعریف شده محقق می گردد.

وی با اشاره به عملکرد شهرداری منطقه 8 در حوزه زیباسازی و فضای سبز گفت : همت و هدف مدیریت مجموعه شهری بر ارتقای سطح کیفی شهرنشینی و ایجاد محیطی دلنشین برای همشهریان است که در این زمینه با توجه به اهمیت خاص منظقه 8 که محل تلاقی بخش اعظمی از مسافران و به نوعی ویترین شهر کرمانشاه محسوب می گردد اقدام به اجرای نقاشی دیواری ، اجرای نورپردازی در پارکها و پل نظیر پل غیرهمسطح شهدای مدافع حرم ، پارکهای کمربندی و میدان آزادگان ، تجهیز بوستان ها به مبلمان آراسته شهری و نصب ست های ورزشی و کفپوش در محل باری کودکان کرده ایم

مهندس کریمی افزود : تکمیل پارک رهایی شامل اجرای سیستم آبیاری بارانی ، نصب مبلمان و مجومعه بازی کودکان و ورزشی و کفپوش محل بازی و ایجاد فضای سبز ، بتون ریزی محل بازی کودکان در پارکهای پردیس 2 ، ارکیده ، ارغوان ، گلزار و پارک شهر ، ایجاد فضای سبز و سیستم آبیاری بارانی و مخزن گذاری در محدوده تقاطع شهدای مدافع حرم و امتداد پروژه باغراه ، تعمیر روشنایی و نصب برج های نوری در پارکهای منطقه نظیر پارک صدرا ، نصب دور درختی در سطح منطقه با هدف توسعه درختکاری و راه اندازی آبنماهای معابر و میادین و توسعه کاشت گلهای فصلی با هدف ارتقای کیفی فضای سبز در سطح منطقه 8 و اجرای سفره هفت سین و المانهای نوروزی در فروردین ، نصب لوازم ورزشی عادی و نیز لوازم ورزشی مخصوص معلولین در پارکهای صدرا و رهایی و بسیاری از وظایف روتین شهرداری از جمله اقدامات حوزه فضای سبز شهرداری منطقه 8 کرمانشاه طی چند ماه اخیر بوده است.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

مجموعه شهرداری جز با مشارکت و حضور شهروندان نمی تواند به اهداف خود نائل شود

 

 

 

برچسب ها: محیط زیست ، بحران آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.