هزار و ۳۲۳ طرح عمرانی، بهداشتی، ورزشی و رفاهی همزمان با هفته دولت در استان فارس به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ اسماعیل تبادار استاندار فارس گفت: این طرح‌ها در حوزه‌های های آبرسانی شهری و روستایی، احداث راه، امور آموزشی و رفاهی، بهداشت و درمان، امور برق و خطوط انتقال، عمران شهری و روستایی، مسکن شهری و روستایی، امور ورزشی و طرح‌های تولیدی و اشتغال زایی صنعتی در بخش خصوصی است.

وی افزود: برای ساخت این طرح‌ها حدود ۲ هزار و ۵۱۱ میلیارد تومان هزینه شده است.

تبادار با بیان اینکه تا پایان امسال بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در قالب طرح‌های زیرساختی به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: ۱۱ هزار میلیارد تومان اعتبار طرح‌هایی است که امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی گفت: همچنین در هفته دولت امسال، سفر‌های شهرستانی با محوریت حضور در جمع مردم با همراهی معاونان و مدیران این استان و همچنین فرمانداران شهرستان‌ها در دستور کار داریم.

تبادار با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین مسائلی که در جامعه عنوان می‌شود موضوع اشتغال است، افزود: اشتغال ضرورت اصلی امروز جامعه ما است.

وی تاکید کرد: در این دولت نرخ بیکاری فارس از ۱۶ و نیم درصد به ۹ و ۹ دهم درصد کاهش یافته است و این در حالی است که میانگین آمار بیکاری در کشور ۱۲ و یک دهم درصد است.

استاندار فارس با بیان اینکه از ۳۳۵ واحدی که مشکلاتشان در کارگروه رفع موانع تولید مطرح شد مشکلات ۱۹۸ واحد، کامل، برطرف شد.

وی با اشاره رتبه نخست فارس در تصادفات جاده‌ای، گفت: برای کاهش تصادفات جاده‌ای ساخت ۵۰۰ کیلومتر بزرگ‌راه با اعتبار بالغ یر یک هزار میلیارد تومان در دستور‌کار قرار گرفته است.
انتهای پیام/ر

بهره برداری از بالغ بر۲ هزار میلیارد تومان طرح در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار