رئیس هیات کاراته پل‌دختر گفت: ورزشکاران کاراته‌کار پل‌دختری در مسابقات قهرمانی کشور موفق به کسب ۱۳ مدال رنگارنگ این دوره از مسابقات شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حمیدرضا نورعلی‌وند،رئیس هیات کاراته پل‌دختر گفت: ورزشکاران کاراته‌کار پل‌دختری در مسابقات قهرمانی کشور موفق به کسب ۱۳ مدال رنگارنگ این دوره از مسابقات شدند.

 

حمیدرضا نورعلی‌وند اظهار داشت: ورزش‌کاران کاراته‌کار پل‌دختر بخش پسران عضو تیم لرستان در مسابقات کاراته قهرمانی کشور سبک شین دای با کسب ۱۳ مدال این تیم را قهرمان کشور کردند.

 

وی افزود: در این مسابقات که با شرکت ۳۵۰ نفر کاراته‌کار از هشت استان کشور شامل تهران، مازندران، اصفهان، خوزستان، خراسان، فارس، ایلام و لرستان در خرم‌آباد برگزار شد استان لرستان قهرمان شد.

 

رئیس هیات کاراته پل‌دختر گفت: تیم‌های کاراته استان‌های ایلام و تهران بعد از استان لرستان به ترتیب دوم و سوم شدند.

 

وی افزود: ورزش‌کاران کاراته‌کار پل‌دختری در این مسابقات پنج مدال طلا، پنج نقره و سه برنز کسب کردند.

 

نورعلی‌وند تصریح کرد: در این مسابقات رضا احمدی، پیمان احمدی، آرش نورعلی‌وند، امیرحسین جودکی، محمد حسام میرشکاری موفق به کسب مدال طلا کومیته شدند.

 

وی افزود: محمد رضایی، ابوالفضل حاجی‌پور، هادی میر، یزدان جوادی و افشین احمدپور در این مسابقات مدال نقره کومیته را از آن خود کردند.

 

رئیس هیات کاراته پل‌دختر گفت: همچنین رضا سپهوند، امیررضا بازوند و هادی میر موفق به کسب مدال برنز کومیته این دوره از مسابقات شدند.

 

وی اظهارداشت: سرپرستی تیم کاراته پسران پل‌دختر در این مسابقات به نمایندگی از استان لرستان به عهده حمیدرضا نورعلی وند و مربی‌گری آن با حسین عزیزی بوده است.

 

انتهای پیام/ب

 

کسب ۱۳ مدال توسط ورزشکاران پل‌دختری در مسابقات کاراته کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۵ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
باشگاه خیلی خیلی خوبی است
من که از باشگاه ،راضی هستم