سرمایه انسانی توسعه جامعه را محقق می کند/ در جامعه به هنرمند و ادیب نیاز داریمالهیار ترکمن در اختتامیه سی‌و‌ششمین جشنواره فرهنگی و هنری دانش‌آموزان برگزیده کشور، گفت: توسعه جامعه در گروه سرمایه انسانی است.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی الهیار ترکمن معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش در اختتامیه سی‌و‌ششمین جشنواره فرهنگی و هنری دانش‌آموزان برگزیده سراسر کشور بخش دختران که صبح امروز در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد اظهار کرد: نمی توان نقش هنر را در توسعه و پیشبرد انسجام اجتماعی نادیده گرفت.

وی ادامه داد: افراد همواره تلاش می کنند تا با رسیدن به خودشکوفایی استعدادهای خود را متجلی سازند، استعدادهایی که در واقع نامحدود است.

معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی با اشاره به اینکه توسعه منوط به توجه به سرمایه انسانی است، گفت: لازمه انسجام اجتماعی، توسعه سرمایه فرهنگی است. در حال حاضر در کشور به اندازه کافی پزشک و مهندس و حسابدار داریم و بیش از این مشاغل به هنرمند و ادیب نیاز دارد، در واقع باید ورود به دوره های هنری و فنی و حرفه ای را تسهیل کنیم.

معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش گفت: علم و فرهنگ در قرن های گذشته کمکی برای مردم بوده است و نمی توان نقش فرهنگ را در تثبیت اجتماعی نادیده گرفت.

در ادامه علی رمضانی، مدیرکل امور فرهنگی، هنری گفت: هنر و ادب است که ایران را به مهد فرهنگ تبدیل کرده است و دانش آموزان باید ادامه دهنده این مسیر باشند و و نشاط‌آفرینی و کارآموزی را دنبال کنند.

رمضانی بیان کرد: ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی در جامعه از طریق هنر محقق می‌شود و باید به این عرصه توجهی بیشتری شود.

انتهای پیام/

اختتامیه سی‌و‌ششمین جشنواره فرهنگی و هنری دانش‌آموزان برگزیده سراسر کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار