اکران فیلم‌های هنر و تجربه با پخش فیلم 'کوپال' به کارگردانی کاظم ملایی یکشنبه شب در سینما هلال زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان آغاز شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، نصیر احمد ملازهی معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: فیلم سینمایی کوپال قصه یک شکارچی به نام «دکتر احمد کوپال» است که در روز آخر سال با یک چالش غریب در زندگی مواجه می‌شود.

نصیر احمد ملازهی افزود: لووان هفتوان، نازنین فراهانی، پوریا رحیمی سام و سگی به نام شارون بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

وی اظهارداشت: قبلا شاهد اکران هر هفته فیلم‌های هنر و تجربه در سینما اشراق زاهدان بودیم که با توجه به انجام تعمیرات فعلا متوقف شده است.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: بعد از اتمام تعمیرات، اکران فیلم‌های هنر و تجربه مجددا در سینما اشراق زاهدان انجام می‌شود.

به گفته ملازهی، شب گذشته در مراسم افتتاحیه سینمای هنر و تجربه در سینما هلال زاهدان فیلم کوپال به کارگردانی کاظم ملایی اکران شد.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی از این پس هر هفته یکشنبه‌ها یک فیلم از سینمای هنر و تجربه همراه دعوت از عوامل فیلم‌ها و نقد و بررسی هنرمندان در سینما هلال زاهدان اکران می‌شود.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: نقد و گفتگو برای بررسی فیلم‌ها از مهمترین اهداف اکران فیلم‌های هنر و تجربه است.

انتهای پیام/گ

آغاز اکران فیلم‌های هنر و تجربه در سینما هلال

برچسب ها: وزارت ارشاد ، فیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار