حماس در بیانیه‌ای به مناسبت فرا رسیدن چهل و نهمین سالروز سوزاندن مسجدالاقصی اعلام کرد کوتاه‌ترین راه برای آشتی ملی، پایبندی به توافق ۲۰۱۱ است.

­حماس پایبندی به توافق ۲۰۱۱ را بهترین راه برای آشتی دانستبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد جنبش حماس اعلام کرد کوتاه‌ترین راه برای آشتی ملی، پایبندی به توافق ۲۰۱۱، لغو فوری مجازات‌ها علیه غزه، تشکیل دولت وحدت ملی و آماده کردن زمینه برگزاری انتخابات است.

حماس به مناسبت فرا رسیدن چهل و نهمین سالروز سوزاندن مسجدالاقصی بیانیه‌ای صادر و اعلام کرد آزادسازی فلسطین و مسجدالاقصی بهایی دارد که باید پرداخته شود.

در بیانیه مذکور آمده است: آزادسازی فلسطین و مقابله با توطئه‌ها و در رأس آن «معامله قرن» نیاز به توحید صفوف دارد و کوتاه‌ترین راه برای آشتی ملی، تعهد به توافق ۲۰۱۱ قاهره، لغو فوری تحریم‌های تشکیلات خودگردان علیه نوار غزه و تشکیل دولت وحدت ملی است که زمینه را برای برگزاری انتخابات ریاستی و شورای قانونگذاری فراهم کند.

حماس همچنین مخالفت خود را با برگزاری نشست جداگانه شورا‌ها اعلام کرد و این کار را عاملی برای تثبیت اختلافات داخلی و اصرار بر مجازات مردم فلسطین از طریق مجازات‌های تشکیلات خودگردان فلسطین دانست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار