نمایش «اکبر کجاست؟» در بیست و یکمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر

محمد حسن محمودی کارگردان شیرازی با نمایش « اکبر کجاست ؟ » در بیست و یکمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر بر روی صحنه میرود.

محمد حسن محمودی کارگردان  نمایش «اکبر کجاست؟» در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛گفت:با اشاره به تحقیقات گسترده خود در خصوص بیماران اعصاب و روان جنگ تحمیلی گفت : تک تک واژه ها و دیالوگ های نمایش ، واقعی هستند و آنها را با گوش خود شنیده ام و از نزدیک حال و روزشان را شاهد بودم.

وی ادامه داد: حال و روز بیماران اعصاب و روان بسیار متفاوت است، و ما هرچه دیده ام، جانبازان شیمیایی یا قطع نخائی هستند ، اما بیماران اعصاب و روان متفاوتند.

کارگردان نمایش «اکبر کجاست؟» افزود: برای اولین بار است که با کارگردانی به جشنواره ملی فتح خرمشهر آمده ام، دوازده سال پیش با بازیگری در این جشنواره حضور داشتم ، و این اولین کار حرفه ای من در جشنواره ملی فتح خرمشهر است.

محمودی  در پایان گفت: امیدوارم تولیدات و آثار دغدغه مند شوند و جای آثار سفارشی را بگیرند، چرا که مولف و هنرمند، دغدغه اش بچه های جنگ است تا پول و کار سفارشی، و قطعا هر اثری که از دل بیاید، بر دل مخاطب نیز خواهد نشست.

نمایش « اکبر کجاست ؟ » داستان دو بیمار اعصاب و روانی است که سالها در آسایشگاه منتظر حضور مسئولی هستند که سلامت آنها را تایید کند، تا از آنجا بروند.

انتهای پیام/ د

اجرای نمایش  «اکبر کجاست؟»

برچسب ها: جشنواره ، نمایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.