مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد

برگزاری جشن های دهه ولایت در بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد

جشن های دهه ولایت از روز عید قربان تا عید غدیر درمناطق مختلف استان می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛مدیرکل اوقاف و امور خیریه در جمع خبرنگاران از برگزاری ویژه برنامه های دهه ولایت در بقاع متبرکه کهگیلویه وبویراحمد خبر داد و گفت: دهه ولایت از روز عید قربان تا عید غدیر درمناطق مختلف استان می شود.

حجت الاسلام جنتی پوربا بیان اینکه امام زادگان پایگاه های دینی هستند و برنامه های مختلف فرهنگی طی دهه ولایت در این بقاع متبرکه برگزار خواهد شد و افزود:روز سه شنبه، نهم ذی الحجه همزمان با اولین روز دهه ولایت دعای پرفیض عرفه در بقاع متبرکه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برنامه های مختلفی تا روز عید قربان برای اقشار مختلف مردم و جامعه اجرا می شود گفت: این برنامه ها شامل تبین ولایت علوی،توزیع کتابچه هایی به عنوان کتابخوانی غدیر در بین مردم و طرح موکب های پذیرایی امام علی(ع)، طرح آیینه غدیر، طرح امام زادگان عشق، برنامه تجلیل از شهدای سادات، تجلیل از حافظان خطبه غدیر و طرح منادیان غدیر است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بیان کرد: در روزهای مختلف دهه ولایت چندین برنامه با محوریت گروه ها و بخش های مختلف جامعه اجرایی خواهد شد .
وی گفت: ویژه برنامه هایی به صورت روز شمار از عید قربان تا عید غدیر با عنوان ولایت و نیایش،ولایت و اطاعت ،ولایت و ایثار و شهادت،ولایت و انتظار، ولایت و جوانان،و لایت و هدایت، ولایت و قرآن، ولایت و وقف، ولایت و بصیرت اجرا می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان از ایجاد کمپین وقف و رسانه خبر داد و بیان داشت: وقف منحصر به یک طیف خاص نیست و دیدگاه وسیعی در این بخش وجود دارد.

انتهای پیام/غ

جشن ولایت در سراسر استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.