مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان از راه‌اندازی میز خدمت الکترونیکی در فنی و حرفه ای استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالنبی سواعدی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان بیان کرد: در راستای پیاده سازی دستورالعمل ها و سیاست گذاری های دولت پیرامون هوشمند سازی و توسعه دولت الکترونیک، میز خدمت الکترونیکی این اداره کل راه اندازی شد.

وی اظهار داشت: خدمات الکترونیکی سازمان آموزش فنی و حرفه ای در حوزه های آموزش، پژوهش و برنامه ریزی، سنجش و ارزشیابی مهارت، اداره موسسات کارآموزی آزاد و پشتیبانی از طریق لینک میز خدمت الکترونیک در وب سایت khouztvto.com در دسترس عموم قرار گرفت.

سواعدی تصریح کرد: ذی نفعان مرتبط در بخش خصوصی و دولتی می توانند کلیه خدمات مورد نیاز خود شامل؛ درخواست تاسیس، مدیریت، مربیگری، سرباز مربی، ثبت نام در دوره های آموزشی، آزمون های ادواری و ثابت، خدمات پرداخت الکترونیکی و مشاوره و رهگیری را به صورت مجازی و از طریق لینک های موجود و بدون نیاز به مراجعه حضوری به اداره کل و مراکز تابعه انجام دهند.

این مقام مسئول اذعان داشت: با راه‌اندازی این پورتال و مراجعه الکترونیکی مردم به خدمات قابل ارائه زمینه خوبی به وجود می‌آید تا بدون مراجعه حضوری مردم بتوانند خدمات قابل قبولی را دریافت نمایند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان افزود: با راه‌اندازی میز خدمت الکترونیکی و امکاناتی که در اختیار مردم قرار می‌گیرد مردم می توانند به سرعت از خدمات متنوع و راهنمایی‌های لازم بهره مند شوند.

انتهای پیام/گ

راه اندازی دفاتر خدمات الکترونیک روستایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.