ذبح 1450 راس دام در استان سمنان

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: یک هزار و ۴۵۰ رأس گوسفند قربانی هم‌زمان با عید قربان در قربانگاه‌های سراسر استان در حال ذبح شدن هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید جواد رضوی مدیرکل کمیته امداد استان سمنان صبح چهارشنبه در حاشیه مراسم عید قربان که در خیابان شهید صدوقی شاهرود برگزار شد گفت: ذبح یک هزار و ۴۵۰ رأس دام در استان طی این روز بزرگ انجام می‌شود و این تعداد دام نسبت به سال گذشته رشد ۵۰ درصدی را دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه دام‌های ذبح‌شده در اسرع وقت بین نیازمندان توزیع می‌شود، گفت: احیای سنت قربانی و دستگیری از نیازمندان یکی از اهداف این اداره کل در برپا کردن ۱۵ مکان قربانی در سراسر استان سمنان است.

رضوی بابیان اینکه ۴۱مرکز نیکوکاری کار توزیع گوشت بین نیازمندان را بر عهده‌دارند، بیان کرد: این ۱۵ قربانگاه با مجوز و هماهنگی اداره کل دامپزشکی، شبکه بهداشت و شهرداری‌های سراسر استان سمنان دایر شده و آماده دریافت کمک‌های مردمی و دام در شهرستان‌های گرمسار، شاهرود دامغان، سمنان و شهر امیریه است.

وی ارزش دام‌های ذبح‌شده را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان دانست و افزود: مشارکت مردم نیکوکار استان سمنان در عید قربان سال گذشته یک میلیارد تومان در قالب نذورات قربانی و کمک‌ها بود.

انتهای پیام / گ

جزئیات ذبح 1450 راس دام در استان سمنان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار