دونالد ترامپ به اعترافات وکیل سابق خود و همچنین متهم شدن رئیس ستاد انتخاباتی خود واکنش نشان داد.

ناباوری رئیس جمهور آمریکا از محکومیت وکیلشبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از هیل، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا از اینکه «مایکل کوهن» وکیل سابق او در روز سه‌شنبه محکوم شد و اعترافاتی علیه وی کرد، ناراحت بود و بالاخره به جدی بودن شرایط پی برد. او در این باره گفت: «ما با موضوع همدستی [با روسیه] شروع کردیم. چگونه به اینجا رسیدیم؟»

شاهدان می‌گویند پس از اینکه کوهن محکوم و «پال منافورت» رئیس سابق ستاد انتخاباتی ترامپ متهم شد جو سنگینی کاخ سفید را فرا گرفته بود.

براساس گزارش نیویورک تایمز، وکلای ترامپ در محافل خصوصی خود می‌گویند محکومیت کوهن ضربه‌ بزرگی نیست. «رودی جولیانی» وکیل  جدید ترامپ در مصاحبه با تایمز گفت: اتهامات کوهن و منافورت به پرونده همدستی کمپین ترامپ با روسیه یا اتهام ممانعت ترامپ از اجرای عدالت ربطی ندارد. جولیانی گفت ترامپ به دنبال عفو منافورت نیست، ولی معتقد است واقعا با منافورت وحشتناک رفتار شده است.

ترامپ در یک پیام توییتری نوشت احساس بدی برای منافورت و خانواده‌اش دارد. او در همین پیام از کوهن انتقاد کرد و او را به دروغگویی متهم کرد.

مجری فاکس نیوز گفت ترامپ به او گفته است در فکر عفو منافورت است. سناتور‌های جمهوری خواه می‌گویند عفو منافورت گام اشتباهی برای دولت ترامپ است. آن‌ها می‌گویند چنین کاری استفاده نادرست از قدرت است و به جایگاه او به عنوان رئیس جمهور آسیب می‌زند.


بیشتر بخوانید: واکنش مغرضانه ترامپ به اقرار وکیل سابقش در دادگاه


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار