استاندار همدان گفت: همزمان با هفته دولت ۷۰۰میلیارد تومان طرح افتتاح شده و یا کلنگ زنی می‌شود.

افتتاح 700میلیارد تومان طرح عمرانی در همدانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدناصر نیکبخت ، استاندار همدان شب گذشته  در مراسم اختتامیه جشنواره شهروندان برگزیده همدان افزود:  از این میزان اعتبار برای طرح عمرانی ۱۲۰ میلیاردتومان آن کلنگ زنی و ۵۸۰ میلیارد تومان آن نیز افتتاح پروژه است.

وی ادامه داد:  باید با فرهنگ به شهر زنده زندگی بهتری داد بنابراین شهروندان باید وارد عرصه فرهنگ شوند و افراد هنرمند بیش از یک بار به همدان سفر کرده و در شهر فعالیت کنند.

استاندار همدان با اعلام اینکه پذیرای نقد هنرمندان هستم گفت: از نقد شما استقبال می‌کنم و بدانید که همدان شایسته‌ترین شهر دنیا است، شهری که بزرگان و نام آوران مشهوری در جهان دارد.

وی با اشاره به اینکه آیا ما می‌توانیم به شایستگی میراث‌دار گذشتگان خود باشیم گفت: از شورای شهر و شهرداری برای احیای این جشنواره پس از 11 سال تشکر می‌کنم، کاری سخت که بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است هرچند ممکن است به این جشنواره هم ایراداتی وارد باشد.

نیکبخت با اشاره به تجلیلش در این جشنواره بیان کرد: ما هر کاری برای شهر انجام می‌دهیم تنها قسمت کوچکی از وظایف ما است بنابراین لازم نبود از من تجلیل شود بلکه شایسته بود از خواهر دباغ، خانواده شهید یا شهردار سابق مهندس رسولی تجلیل می‌کردید.

وی اظهار داشت: از شهردار همدان درخواست می‌کنم در چنین جشنواره‌هایی دیگر از هیچ مسئولی ، استاندار یا نماینده‌ای تجلیل نکنید بلکه از افراد شایسته دیگر در شهر تجلیل کنید تا مردم گمان نکنند که کار یک برنامه دولتی بوده است.

استاندار همدان خاطر نشان کرد: شهرها با فرهنگ و معنویت زنده می‌شوند هرچند در بسیاری از نقاط جهان معنویت مرده است و‌همین سبب شد برخی افراد در سراسر جهان برای کسب همین معنویت، فریب گروهی مانند داعش را بخورند.

نیکبخت با اشاره به وجود بزرگان، مفاخر و ظرفیت‌های فرهنگی و تاریخی همدان بیان کرد: عید قربان عید فداکاری، ایثار و بریدن از تمامی تعلقات دنیا است.

وی با بیان اینکه به زودی رویدادهای بین المللی 2018در همدان برگزار می‌شود گفت: همزمان با هفته دولت در همدان  700میلیارد تومان طرح افتتاح شده و یا کلنگ زنی می‌شود که 120 میلیاردتومان آن  کلنگ زنی و 580 میلیارد تومان آن نیز افتتاح پروژه است.

استاندار همدان بیان کرد: استان همدان در بسیاری از عرصه‌ها مانند مدیریت پسماند، انرژی خورشیدی، ترویج کشاورزی فرا سرزمینی و گلخانه‌ای، توسعه آبیاری مدرن، اجرای طرح جمع آوری فاضلاب، راه اندازی 400سمن در استان وغیره پیشتاز است و پیشرفت های خوبی داشته است .

وی افزود: استان همدان ظرفیت‌های بسیاری دارد که باید گرامی داشته شود و گواه آن نیز برگزاری دو رویداد بین المللی گردشگری در شهریورماه و آبان ماه امسال است.

انتهای پیام/ج



همزمان با هفته دولت 700 میلیارد تومان طرح عمرانی در همدان افتتاح و کلنگ زنی می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار