بانوی قایقران ایران گفت: ما در ایران مجبور هستیم در روخانه‌های کم عمق تمرین کنیم.

سیدیوسفی:در ایران پیست تمرینی آبهای خروشان در ایران نداریمبه گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات اسلالوم بازی های آسیایی جاکارتا در بخش کانوی بانوان برگزار شد و شقایق سیدیوسفی با صعود به فینال در جایگاه هشتم قرار گرفت.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸) دنبال کنید.

سیدیوسفی درباره این مسابقات و جایگاهی که به دست آورد اظهار داشت: برای دومین بار بود که در بازی های آسیایی شرکت کردم با این تفاوت که چهار سال پیش در رشته کایاک پارو میزدم که در آبهای آرام برگزار میشد. شرایط کار در آبهای آرام خیلی راحت تر است ولی چون ما در کشورمان پیست آبهای خروشان نداریم نتوانستیم تمرینات لازم برای حضور در مسابقات را انجام دهیم.

او اضافه کرد: ما در ایران مجبور هستیم در روخانه های کم عمق تمرین کنیم و بیشتر تمرین ما در دریاچه آزادی برگزار می شود. ما فقط دو روز قبل از شروع بازی ها در محل مسابقات تمرین کردیم. تیم هایی که حضور داشتند در این بازی ها اگثرا از بهترین های جهان هستند که در سال چند اردوی تدارکاتی و خارج از کشور برگزار‌ میکنند. با این حال عملکرد نمایندگان ایران بد نبود.


بیشتر بخوانیدامیدی پارسا: فشار مسابقات آسیایی واقعا بالا بود


انتهای پیام/

صحبت های شقایق سید یوسفی بعد از پایان مسابقات اسلالوم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار