مدیر کل میراث فرهنگی فارس از افتتاح ۱۳ اقامتگاه بوم گردی و ۴ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در استان به مناسبت هفته دولت خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مصیب امیری مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس به افتتاح ۱۳ اقامتگاه بوم گردی در هفته دولت اشاره کرد و گفت: این اقامتگاه‌ها با سرمایه گذاری ۸۶ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال و ایجاد اشتغال برای ۹۲ نفر در بافت تاریخی شیراز و روستا‌های کوهمره سرخی، باغان، ساران، ریچی، کندازی، قلات، قائدان و کشکولی در شهرستان‌های شیراز، سپیدان، لارستان، مرودشت، ممسنی و کازرون به بهره برداری می‌رسند.

وی در ادامه نیز بر اهمیت جایگاه دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری از منظر امنیت و رفاه گردشگران تاکید و افزود: در هفته دولت ۳ دفتر خدمات مسافرتی در شیراز و یک دفتردر شهرستان رستم با سرمایه گذاری ۵ میلیارد ریال و اشتغالزایی برای ۱۵ نفر افتتاح خواهند شد.

بنابراین گزارش با افتتاح این ۱۳ اقامتگاه بوم گردی تعداد آن‌ها در استان به ۷۸ اقامتگاه افزایش و همچنین تعداد دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان با بهره برداری این ۴ دفتر به ۲۲۲ خواهد رسید.
انتهای پیام/ر

بهره برداری از ۱۳ اقامتگاه بوم گردی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار