ناهید پیرهادی نماینده جوجیتسو کشورمان با پیروزی برابر حریفی از ویتنام توانست به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.

صعود پیرهادی به مرحله یک چهارم نهاییبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  کاروان ورزشی ایران در هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ این دوره از رقابت‌ها با ۳۷۸ ورزشکار از ۲۹ فدراسیون و در ۴۲ رشته شرکت کرده است و مراسم افتتاحیه این بازی‌ها روز (شنبه) ۲۷ مردادماه برگزار و مسابقات به طور رسمی از روز یکشنبه ۲۸ مردادماه آغاز شد.  

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸) دنبال کنید.

ناهید پیرهادی اولین نماینده تیم ملی جوجیتسو بانوان کشورمان در وزن منهای 49 کیلوگرم در مرحله یک هشتم نهایی و در نخستین مبارزه خود برابر حریفی از ویتنام قرار گرفت و با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

پیش از این و در دیگر دیدارهای امروز مهران ستار اولین نماینده تیم ملی جوجیتسو کشورمان در وزن منهای 56 کیلوگرم در نخستین مبارزه خود در مرحله یک شانزدهم برابر حریفی از تایلند قرار گرفت و نتیجه را  9 بر صفر واگذار کرد.

امیر حسین خادمیان نماینده جوجیتسو کشورمان در وزن منهای 69 کیلوگرم و در مرحله یک شانزدهم برابر حریفی از قرقیزستان قرار گرفت و از صعود به مرحله بعد بازماند.


بیشتر بخوانید:  حریفان جوجیتسوکاران ایران مشخص شدند


انتهای پیام/

پیرهادی به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار