امام‌جمعه شاهرود گفت: انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا دارای دستاوردهای عظیمی در حوزه‌های متفاوت است که بیان آن‌ها در بین مردم امید ایجاد می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت‌الاسلام عباس امینی امام‌جمعه شاهرود در دیدار با فرماندار و اعضای شورای اداری شاهرود گفت: امروز دشمنان به دنبال ناامیدی در بین مردم هستند و از هر فرصتی اعم از جنگ اقتصادی و آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی استفاده می‌کنند تا بر جوانان ما اثر بگذارند لذا باید هوشیار بود و فریب آنان را نخورد.

وی در ادامه افزود: انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا دارای دستاوردهای عظیمی در حوزه‌های متفاوت است که بیان آن‌ها در بین مردم امید ایجاد می‌کند.

حجت‌الاسلام امینی ضمن بیان اینکه مردم ما با ایستادگی و مقاومت همواره نشان داده‌اند که بر آرمان‌های انقلاب همراه هستند و خواهند بود، بیان داشت: دشمنان آرزوی نابودی انقلاب اسلامی را به گور خواهند برد.

امام‌جمعه شاهرود بابیان اینکه انقلاب امسال چهل‌ساله می‌شود لذا به‌واسطه بلوغ و شکوفایی، بیش از هر زمان در چشم دشمنان اسلام است، گفت: امروز به حمدالله در اوج اقتدار هستیم و این امری است که دشمنان ما آن را برنمی‌تابند.

انتهای پیام / گ

نسل جوان با دستاوردهای انقلاب اسلامی آشنا شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.