ناهید پیرهادی ملی پوش جوجیتسو کشورمان با شکست برابر نماینده امارات از دور رقابت ها کنار رفت.

حذف بانوی جوجیتسو ایران از دور رقابت هابه گزارش به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،رقابت‌های جوجیتسوی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ از امروز آغاز شد و سه نماینده ایران به مصاف حریفان رفتند.

ناهید پیرهادی در جدول شانس مجدد برابر نماینده اماراتی قرار گرفت و در حالی که از این حریف پیش بود در یک دقیقه پایانی نتیجه را واگذار کرد و از دور رقابت ها کنار رفت.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸) دنبال کنید.

ناهید پیرهادی پیش از این و در مرحله یک هشتم نهایی و در نخستین مبارزه خود برابر حریفی از ویتنام قرار گرفت و با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

نماینده تیم ملی جوجیتسو بانوان کشورمان در وزن منهای 49 کیلوگرم در مرحله یک چهارم نهایی برابر حریفی از کشور کامبوج قرار گرفت و نتیجه را واگذار کرد و به گروه بازنده ها رفت.

پیش از این و در دیگر دیدارهای امروز مهران ستار اولین نماینده تیم ملی جوجیتسو کشورمان در وزن منهای 56 کیلوگرم در نخستین مبارزه خود در مرحله یک شانزدهم برابر حریفی از تایلند قرار گرفت و نتیجه را  9 بر صفر واگذار کرد.

امیر حسین خادمیان نماینده جوجیتسو کشورمان در وزن منهای 69 کیلوگرم و در مرحله یک شانزدهم برابر حریفی از قرقیزستان قرار گرفت و از صعود به مرحله بعد بازماند.

سایر جوجیتسوکاران ایران٬ فردا و پس فردا به میدان می‌روند.


بیشتر بخوانید:  حریفان جوجیتسوکاران ایران مشخص شدند


انتهای پیام/

حذف پیرهادی در بازی های آسیایی جاکارتا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار