استاندار کرمانشاه گفت: اقدامات خوبی در امور اقتصادی کرمانشاه در دست اقدام است.

رسیدگی به محرومان  سرلوحه کار مسئولین در دولت اسلامی باشدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه هوشنگ بازوند امروز جمعه در نشست مدیران اجرایی استان با آیت الله علما نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: ای شهیدان بزرگوار باید الگوهای همیشگی دولتمردان در پاکدستی و اخلاص و ساده زیستی باشند.

وی افزود: وحدت، همدلی و انسجام مطلوبی میان مسئولین استان وجود دارد که بی تردید پرچمدار این وحدت حضرت آیت الله علماء است.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه رسیدگی به محرومان و مستضعفان باید سرلوحه کار مسئولین در دولت اسلامی باشد، مبارزه با فساد و ساده زیستی را از محورهای رفتاری ضروری مسئولین در نظام اسلامی عنوان کرد.

بازوند بیان کرد: مدیران باید فرایند ملاقات با مردم را روانسازی و ساده سازی کنند، چراکه اغلب مشکلات مردم قابل حل است و با دستور و پیگیری مدیران رفع می‌شود.

وی افزود: دولت در کمک به زلزله‌زدگان سنگ تمام گذاشت و مدیران در جریان رسیدگی به زلزله‌زدگان تلاش قابل تقدیری داشتند؛ در خصوص کمک بلاعوض و افزایش تسهیلات برای بازسازی مناطق زلزله زده با دولت صحبت کرده‌ایم و در اولین نشست بعدی هیئت دولت مطرح می‌شوند.

استاندار کرمانشاه رفع موانع سرمایه گذاری و بهبود شاخص کسب و کار را موجب سرازیر شدن جریان سیال سرمایه به استان دانست و گفت: روند بیکاری استان را در گام نخست متوقف کردیم و بعد از آن سه پله نیز از رتبه در جایگاه اول تنزل داشتیم که همه حاصل تلاش مجموعه مدیران استان در راستای ایجاد اشتغال و رفع مانع بیکاری است.

بازوند  گفت:در حوزه امور اقتصادی، اقدامات خوبی در استان در حال انجام و معیشت و اقتصاد مردم در اولویت قرار گرفته است، باید به گونه ای رفتار کنیم که مردم احساس کنند که مسئولان دولتی به فکر آنها هستند.

انتهای پیام/ز

اقدامات خوبی در استان کرمانشاه در حال انجام است 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.